![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
cum ma sfatuiti sa reconditionez si eu niste jante orig de e28 ca cele din imagine?cred k primul pas ar fi curatarea cu peria de sarma apoi slefuirea mai fina cu smirgherul,apoi vreau sa la vopsesc si eventual sa le dau si cu lac sa nu se ia vopseaua.de mentionat k doar de curatat nu poate fi vorba caci vopseaua lor originala sa exfoliat si in plus un cap destept dinaintea mea lea dast cu pensula cu bronz in locurile unde sarise vopseaua lor..
This post has been edited by db85amd: Jul 9 2007, 07:13 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Sau daca i pe cineva in vreun santier naval sa ti le sableze cu nisip...
![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 04:53 PM |