![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Pe M3 E30 a fost optional EDC..
Bara stabilizatoare de M3 E30 e la fel cu cea de la 325ix (are acelasi cod) :unibrow: Un M3 E30 are doar o parte din caroserie identica cu un E30 normal.. capota! Nu a fost pus motor mai mare de 2.5l pe M3 E30 datorita reglementarilor din campionatul german si italian de turisme.. M3 E30 Evo 3 are spoilerul fata si eleronul reglabile in 3 unghiuri diferite... pe M3 E30 Evo 3 nu au fost disponibile geamuri electrice si aer conditionat.. a castigat distinctia de cel mai bun m3 produs vreodata.. eu m-am rezumat la m3 e30.. continuati voi cu altceva.. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
in ultima excursie la munte, mai exact pe un drum spre cluj am testat o chestie (fara sa vrem) demna de myth busters...
am oprit la o benzinarie unde un prieten cu care eram a pus pe plafonul masini (nissan x-trail) o cutie de bere deschisa din care a apucat sa bea 2-3 guri.. am plecat si dupa 1min si-a adus aminte ca a uitat-o pe masina. eram mai mult ca siguri ca a cazut.. ei bine, dupa ~10km la o frana mai puterinca se aude o pocnitura pe plafon dupa care siroaie de bere se scurg pe parbriz, iar la cateva secunde se aude cutia cum se rostogoleste spre fata si cade la imbinarea capotei cu parbrizu (in zona stergaotarelor) si se opreste acolo... in timpul asta am mers si cu peste 100km/h, au fost destule curbe, depasiri, franari.. si n-a cazut.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 10:28 PM |