![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am ajuns ieri dimineata in Cluj, m-am intalnit cu fostul proprietar, m-am uitat atent la masina, dupa care am mers la reprezentanta BMW pentru verificari. Eu am cerut o verificare completa, inclusiv testare computerizata. Nu am fost foarte incantat de verificarile lor, dar avand in vedere ca timp de cativa ani (pana acum cateva luni de zile) masina facuse reparatiile si verificarile in service-ul lor, am putut afla toate detaliile despre masina. Am un dosar cu tot ce s-a facut la masina in ultimii ani si ce mai trebuie facut in viitorul apropiat.
De la service am plecat eu la volan si din acel moment am condus numai eu masina pana in momentul in care am facut actele. Am cumparat-o cu 7000 Euro, proprietarul nu a vrut sa lase nimic sub suma asta, desi am insistat foarte mult. Avea si un set de jante pe 15 gen fagure, din acelea care imi plac mie cel mai mult, nu a vrut sa mi le dea si pe acelea in 7000 si mai mult nu vroiam sa dau sub nici o forma. Am plecat pe la 14:30 din Cluj, am avut noroc de drum bun pana in Brasov unde am facut o scurta escala la socrul meu (nu mancasem nimic de cand plecasem in seara precedenta, bagasem numai cafele in mine de dimineata si la service). Acolo cand am intrat printre blocuri era zapada en-gros, si am vazut cum se comporta masina si pe zapada batatorita cu anvelope de vara uzate. Abia am reusit sa parchez la bloc, pe un loc deszapezit. Si cand sa plec, masina si toata parcarea erau blocate de un megane al unui vecin care deszapezise acel lor (desi mai erau cateva locuri de parcare disponibile, el vroia locul care devenise al lui cu cateva zile in urma, cand il deszapezise - si el era proaspat proprietar masinii, din ce zicea socrul meu era un samsar). Dupa o scurta cearta intre socrul meu si vecinul lui (de la balcon) concluzia vecinului a fost ca o sa plec maine dimineata. Eu n-am fost de acord, asa ca dupa vreo 10 miscari fata - spate, si cu masina impinsa, am reusit sa o strecor afara din parcare. Evicent, cand a vazut ca pot sa ies, sotia vecinului a zis sa stau ca vine el sa dea masina la o parte (probabil ii era frica sa nu i-o lovesc pe a lui, nu cred ca se rezgandise intre timp). Am reusit sa plec. Drumul a fost foarte bun pana la Bucuresti, din pacate detectorul de radar a piuit tot drumul intre Banesti si Ploiesti si n-am putut sa "eliberez" putin masina. Cand ma apropiam de Bucuresti i-am dat odata in a 3-a pana la 6000, te incanta motorul cum suna ![]() Am ajuns pe la 11 noaptea in Bucuresti. Pe drum la Brasov am avut si 2 erori pe bord, la un semafor cand am apasat de mai multe ori pedala de frana mi s-a aprins un "BRAKE LT CIRCUIT, OWNER'S MANUAL" (probabil nu s-a aprins vreun stop de frana) si mai tarziu la plecare un "LIC PLATE LIGHT" (despre care fusesem avertizat de proprietar - lumina de pe stanga de la numar nu se aprinde uneori, dar isi revine la denivelari). Mi-au disparul ambele erori si luminile functioneaza normal, sper sa gasesc problemele care le-au cauzat. Si mai e un bec in bord care nu se aprinde, cel care lumineaza indicatorul de benzina, dar stiu ce e de facut, ca si la Audi acelasi bec mi s-a ars si l-am inlocuit. Cele 4 ceasuri de bord sunt exact inversate stanga-dreapta intre BMW si Audi, sper sa ma obisnuiesc repede si sa n-am probleme cand trec de la o masina la alta. Iar am scris povesti. Va tin la curent cu evenimentele, va trebui acum sa o inmatriculez, sper sa mearga repede. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am fost azi dimineata la un service (recomandat de INTERCEPTOR - multumesc - cu care m-am si intalnit pe acolo) si am facut o constatare pentru tot ce-ar trebui schimbat pe partea din fata.
Din fericire bratele sunt in regula, in afara de amortizorul dreapta care e scurs (il stiu de cateva saptamani ca e asa) nu au gasit joc decat la capatul de bara exterior din dreapta. Si ca sa nu fac geometria de 2 ori, trebuie sa schimb si amortizoarele (si probabil flansele) in acelasi timp cu capatul de bara. Ma asteptam sa fie mai mult probleme, mie mi se pare ca sunt batai si pe stanga si pe dreapta (dar pe dreapta zgomotele sunt mai mari). Dar ma bucur ca bratele sunt in regula, ca sunt foarte scumpe. Acum am o mare problema... (alta decat pretul, care sa zicem ca e ok). Eu ma tot gandesc sa-mi pun niste amortizoare mai dure pe masina si nu stiu ce sa fac. Sa merg pe varianta OEM cu amortizoare Sachs pe gaz (Boge modelul OEM se pare ca nu se mai gasesc, dar Sachs si Boge sunt cam acelasi lucru) sau sa imi pun niste amortizoare gen Bilstein B6 Sport? De asemenea, mi-as pune la un moment dat si arcuri Eibach (Eibach Pro-Kit), care coboara cu 2-3 cm garda la sol si sunt ceva mai dure si devin mai dure cu cat sunt mai comprimate. Pe de alta parte, daca pun alte amortizoare si alte arcuri aproape sigur se modifica unghiurile pe la geometrie. Seful service-ului imi recomanda sa merg pe varianta OEM, ca oricum amortizoarele sunt pe gaz si sunt destul de rigide. La fel imi recomanda si patronul unui pagazin de piese auto de unde am tot cumparat piese si pentru Audi, si pentru BMW, sa merg pe amortizoare Sachs sau Boge, pentru ca sunt numarul 1 in amortizoare si echiparea OEM. Mie imi convine garda la sol actuala, ca pot sa merg si pe terenuri mai accidentate si sa urc pe borduri inalte. Si nu-mi dau seama cat de rigida ar fi cu amortizoare noi Sachs, ca eu de cand am cumparat-o amortizoarele erau cu uzura mare (nu era scurs cel din dreapta, dar avea ceva joc). Poate ca ar fi suficient de rigida. Nu stiu ce sa fac, cred ca pana la urma o sa merg pe varianta OEM... -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 01:11 PM |