![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
salutare la toti. poate cineva sa ma ajute cu o schema la debitmetrul de aer la motor m10 de 75kw de 1.8? am avut un mecanic tare bun care mi l-a dereglat si la fiecare denivelare a drumului imi ineca motorul. l-am reglat eu "dupa ureche" si nu mi-a mai facut figuri, dar vreau sa-l fac cum ar trebui sa fie si nici nu vreau sa-l schimb(unul nou e 1700 ron, si numai bosch am gasit).
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
aceeasi problema o am si eu. mi-a umblat un "mecanic" cam pe la tot , aer , debitmetru , avans, si pe la un mic surub-imbus de pe debitmetru, de atunci consuma rauuu de tot, si merge foarte neregulat. nu prea stiu sa o reglez la loc. am incercat eu , din debitmetru si aer , merge mai binisor , dar miroase a benzina la toba ,de iti dau lacrimile, plus ca se simte si la rezervor
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 03:36 AM |