![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Pe M3 E30 a fost optional EDC..
Bara stabilizatoare de M3 E30 e la fel cu cea de la 325ix (are acelasi cod) :unibrow: Un M3 E30 are doar o parte din caroserie identica cu un E30 normal.. capota! Nu a fost pus motor mai mare de 2.5l pe M3 E30 datorita reglementarilor din campionatul german si italian de turisme.. M3 E30 Evo 3 are spoilerul fata si eleronul reglabile in 3 unghiuri diferite... pe M3 E30 Evo 3 nu au fost disponibile geamuri electrice si aer conditionat.. a castigat distinctia de cel mai bun m3 produs vreodata.. eu m-am rezumat la m3 e30.. continuati voi cu altceva.. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
acelasi motor de care vb voi a fost furat si de catre lada.:Paproape identic.motorul m 10 de 2000 cmc suporta cu turbo aproape 1300 de cai ??in 4 cilindri.ma intreb cat o suporta unu facut tot de ei dar de 6 cilindri si 3500.stiati ca prin 1970 bmw avea 24 supape pe mot m 30 ??asta sigur o stiti .cutia getrag de pe e 12 e 3 e 9 e 24 merge si pe ursulet m 3?
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 05:41 PM |