![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 9-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,011 Car: E30 Engine: M10B18 105 HP ![]() |
Hello, am si eu cateva intrebari la care as dori niste raspunsuri de voi
![]() 1. De unde imi cumpar si eu Spoiler, Eleron si Praguri pentru ursuletul meu ![]() 2. Mi-a murit bateria de tot, cum e prima mea masina, si cum pe baterie nu scria nimic... as vrea sa stiu opinia voastra, ce baterie imi trebuie (Amperaj, Marca) 3. Stie cineva un service bun si ieftin unde sa imi fac tot traseul, si sa imi puna si toba? De preferat borla... dar acum depinde si de bani (sonda lambda a ramas intreaga ![]() Va multumesc ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Scrie undeva ca are 1.8 din '95.
O baterie de 62Ah e mai mult decat suficienta. Zap, Caranda, Fulmen, BOSCH, VARTA, cat te tin buzunarele. Oricare din ele trebuie sa te tina 2 ani linistit. Am o zap pe care am batjocorit-o in fel si chip (gaurita, curs putin lichid din ea, lipita etc), are aproape 2 ani pe dizelul meu si inca se tine bine. Despre capacitate, am avut o Bosch destul de veche, de 50 Ah, care facea fata cu brio la 525i. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 07:56 PM |