![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Pe M3 E30 a fost optional EDC..
Bara stabilizatoare de M3 E30 e la fel cu cea de la 325ix (are acelasi cod) :unibrow: Un M3 E30 are doar o parte din caroserie identica cu un E30 normal.. capota! Nu a fost pus motor mai mare de 2.5l pe M3 E30 datorita reglementarilor din campionatul german si italian de turisme.. M3 E30 Evo 3 are spoilerul fata si eleronul reglabile in 3 unghiuri diferite... pe M3 E30 Evo 3 nu au fost disponibile geamuri electrice si aer conditionat.. a castigat distinctia de cel mai bun m3 produs vreodata.. eu m-am rezumat la m3 e30.. continuati voi cu altceva.. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
"Stiati ca" aeroterma de E30< '87 difera de cea de la ursul >'87. Nici radiatoarele nu se potrivesc de la una la alta si nici partea electrica(au altfel de mufe). Ventilatorul in schimb, mi s-a parut la fel.
-------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 10:34 PM |