![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
am facut un drum la Bran w/e trecut iar la intoarcere, prin Campulung drumul a fost oribil, in special pe o portiune de cca 15 km ianite de Pitesti, unde am crezut ca-mi fac creierii pilaf. Masina se comporta de vis pe drum bun dar cum nu locuim in germania tb sa fac un compromis. Momentan am arcuri sport si amortizoare koni SP3 si as vrea sa salt masina ca 2-3 cm si sa pun niste amortizoare mai confortabile; as vrea sa nu depasesc 1500 ron. aveti ceva idei?
-------------------- 324 td
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
daca vrei sa ai cate putin din fiecare (confort si stabilitate), pune arcurile si amortizoarele care le da BMW la catalog, adica amortizoare normale pe gaz si arcuri normale, roti 15" cu 205 pe 50 sau 55, depinde cat vrei sa fie cauciucul de inalt
suspensia pe care o ai pe masina cred ca ai s-o dai destul de repede, si de banii aia iti pui articulatie normala -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 09:15 AM |