![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Pe masina (e32) e un m30 de 3500, la care impozitul e cat e. Am spus ok.
Ma batea gandul la inceputul anului sa schimb motorul cu un 3000 v8 dar mi s-a spus de la un service mai serios si binevoitor in operatii din astea ca experientele astea nu reusesc intotdeauna 100% asa ca am lasat-o asa. ......DAR ![]() De cand am prezentat-o si mi-a spus io's ca daca pun m30'u de 3000 in 6 cilindri (la care nu voiam sa ma gandesc) nu am de schimbat alte componente (si deci % de succes ar fi mai ridicat) am inceput sa am insomnii ![]() Ma puteti sfatui si pe mine cam cu ce pasi as avea de facut. Astazi de exemplu am aflat ca am nevoie si de factura la motorul de 3000 pentru a-l putea omologa. Eu credeam ca il iau de unde il gasesc, il pun si ma programez la RAR. Alta chestie - eu credeam ca nu e de schimbat decat blocul motor in sine (bucatatile de metal/aliaj cu cilindri in ele) - dar cica mai trebuie si baia de ulei...alternatorul...computerul (asta parca se potriveste in peisaj) ... & altele. Va rog - cine stie - sa-mi spuna si mie cam ce pasi sunt de facut, la ce sa fiu atent, ce am de luat ca as vrea sa iasa bine din prima. Un alt exemplu - cineva imi spunea ca sa pun un 2800 - de rechin (nu ca as vrea), dar asta stiu ca nu pot face ca nu a fost pe 7 e32. Cu multumiri anticipate va sunt recunoscator pentru indrumari! ![]() This post has been edited by CRM112: Aug 18 2007, 09:53 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
parerea mea e sa cumperi un motor M30B30 care a fost montat TOT pe un e32 si sa-l pui pe masina ta, nu implica NICI o alta modificare
la RAR nu stiu exact cum e dar nu stiu sa-ti trebuiasca neaparat factura (stiu doar ca daca ai factura platesti mai putin taxa la ei sau asa era odata cand m-am interesat eu) dupa seria motorului verifica ei motorul sa nu fie de pe o masina care a fost furata si in rest e OK PS toate anexele de la M30B35/B30 sunt IDENTICE (baia de ulei...alternatorul.. si ce ai mai enumerat tu mai sus) eventual poate iti trebuie tot sistemul de injectie (sonde, injectoare, instalatie si computer), aici nu stiu daca sunt la fel de la M30B35 la M30B30, asta trebuie tu sa te interesezi sa vezi daca trebuie sa le cumperi sau nu bafta! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 1st July 2025 - 11:10 PM |