![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 136 Joined: 12-July 07 From: Buzau Member No.: 1,016 Car: 525d Engine: 2500cc 163cp ![]() |
As vrea sa stiu si eu o parere despre aceasta masina , probleme mecanice plusuri minusuri etc. Cea de care sunt eu interesat e din 2000 cutia auto tiptronic v8 3.9l. Pe afara scrie ca e o masina foarte reusita , puternica cu tehnologie "comonrayll" (nu stiu daca am scris corect), 2 compresoare turbo, consum redus 10l etc. Ca sa dau 600e pe an ca sa merg cu ea imi trebue niste pareri bune despre ea dar obiective.
This post has been edited by Radu46: Aug 16 2007, 09:18 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Citeva pareri:
- in primul rind E38 este o masina bestiala! Punkt! - suspensia este in general bullet proof, mai putin directia, la care capetele de bara si bara de directie se duc destul pe repede. Mai ales bara de directie are niste mici pivoti pe ea si trebuie schimbata cu totul. Si e scumpaaaa .... Se mai duc si bucse si bielete pe spate dar cam atit. - daca masina a nu a avut probleme, merge atit de bine incit aproape uiti sa to ocupi de ea... Prin urmare verificari la conducte, furtune, turbina, discuri de frina (mai ales astea, masina e grea si se duc repede). - consumul e foarte mic, asa e, dar in nici un caz 10%. Poate doar afara. Etalon: E38 730i, 7.8% in afara (cruise control la 100km/h) si 15% in oras (cu clima pornita tot timpu.) - pe verificate!!! - filtrul de aer si cel de motorina trebuie schimbate foarte des in Romania, ar fi bine la 5000km. - cutia steptronic este o bomboana: are un confort incredibil, sa nu te astepti sa iti lipeasca creierul de tetiera la demaraj de pe loc, ci mai degraba plaminii de spatar cind intra turbina ![]() - despre V8-ul de 4l nu stiu multe decit ca este performant si ca te duce la niste taxe pe care eu personal nu le accept. - deoarece nu prea se cauta monstri din astia, preturile nu sunt foarte mari, uneori se compara chiar cu un e39 echivalent la an de fabricatie. Prin urmare, cine are rabdare sa caute poate face o afacere pe cinste. Obligatoriu sa aiba piele si senzori de parcare. Fara astia din urma in oras esti mort, oricat de meserias esti! A, si inca o kestie: ceilalti parteneri de trafic, dintr-o data capata un marlanism exagerat cind vad un e38, inca nu m-am lamurit de ce! ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
- consumul e foarte mic, asa e, dar in nici un caz 10%. Poate doar afara. Etalon: E38 730i, 7.8% in afara (cruise control la 100km/h) si 15% in oras (cu clima pornita tot timpu.) - pe verificate!!! esti convins de treaba asta? poate ai vrut sa zici d si nu i de ce intreb, daca zici ca un 730i consuma 15 in oras .. da-mi voie sa nu cred, am 330i (acelasi motor)si sub 15,5-16 nu prea mai vrea, indiferent cum merg, cu clima ..fara clima... ft incet, prin trafic sau nu ( sau poate merge noaptea, ca eu consumul l-am facut mergand DOAR ziua) si 7ele cred ca mai are si vre-o juma de tona in plus la cantar...... .....deci???? ![]() edit: sau ce oras? ca am vazut la profil ca esti din iasi... cred ca in bucuresti se cam schimba treaba ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd July 2025 - 01:29 AM |