Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 740d e38
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 7 > E38
Radu46
As vrea sa stiu si eu o parere despre aceasta masina , probleme mecanice plusuri minusuri etc. Cea de care sunt eu interesat e din 2000 cutia auto tiptronic v8 3.9l. Pe afara scrie ca e o masina foarte reusita , puternica cu tehnologie "comonrayll" (nu stiu daca am scris corect), 2 compresoare turbo, consum redus 10l etc. Ca sa dau 600e pe an ca sa merg cu ea imi trebue niste pareri bune despre ea dar obiective.
INTERCEPTOR
nu pot decat sa ti confrim ce se vb pe afara pe site uri in germania.o masina foarte buna mai ales mor de 4000d.puternica cu un consum mic.mecanica este la fel cu restul motoarelor.daci daca cade un amortizor sau o bucsa sau pivot nu este o mare problema.si astea nu cad zilnic si nici asa usor.una peste alta este o masina care merita.parerea mea. daca te ajuta aici poti sa aflii cam tot despre seria 7 http://www.7-forum.com/modelle/e38/index.php


http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E38
Shark
Citeva pareri:
- in primul rind E38 este o masina bestiala! Punkt!
- suspensia este in general bullet proof, mai putin directia, la care capetele de bara si bara de directie se duc destul pe repede. Mai ales bara de directie are niste mici pivoti pe ea si trebuie schimbata cu totul. Si e scumpaaaa .... Se mai duc si bucse si bielete pe spate dar cam atit.
- daca masina a nu a avut probleme, merge atit de bine incit aproape uiti sa to ocupi de ea... Prin urmare verificari la conducte, furtune, turbina, discuri de frina (mai ales astea, masina e grea si se duc repede).
- consumul e foarte mic, asa e, dar in nici un caz 10%. Poate doar afara. Etalon: E38 730i, 7.8% in afara (cruise control la 100km/h) si 15% in oras (cu clima pornita tot timpu.) - pe verificate!!!
- filtrul de aer si cel de motorina trebuie schimbate foarte des in Romania, ar fi bine la 5000km.
- cutia steptronic este o bomboana: are un confort incredibil, sa nu te astepti sa iti lipeasca creierul de tetiera la demaraj de pe loc, ci mai degraba plaminii de spatar cind intra turbina laugh.gif . In oras se straduieste din rasputeri sa reduca din consum, schimba pe la 1500 daca nu tragi de ea, e lux, ce mai. IAr daca o calci fuge de uiti complet ca ai 2 tone sub tine.
- despre V8-ul de 4l nu stiu multe decit ca este performant si ca te duce la niste taxe pe care eu personal nu le accept.
- deoarece nu prea se cauta monstri din astia, preturile nu sunt foarte mari, uneori se compara chiar cu un e39 echivalent la an de fabricatie.
Prin urmare, cine are rabdare sa caute poate face o afacere pe cinste. Obligatoriu sa aiba piele si senzori de parcare. Fara astia din urma in oras esti mort, oricat de meserias esti!
A, si inca o kestie: ceilalti parteneri de trafic, dintr-o data capata un marlanism exagerat cind vad un e38, inca nu m-am lamurit de ce! rolleyes.gif
INTERCEPTOR
de invidie ai auzit?de oftica de gelozie.dece ala are si eu nu am .lasa ca io stric eu .si alte faze romanesti. mi ar place foarte mult un 730 d.din cauza la taxe altfel un 740 d fara remuscari.
io'sŪ
QUOTE (Shark @ Aug 18 2007, 11:01 PM) *
- consumul e foarte mic, asa e, dar in nici un caz 10%. Poate doar afara. Etalon: E38 730i, 7.8% in afara (cruise control la 100km/h) si 15% in oras (cu clima pornita tot timpu.) - pe verificate!!!

esti convins de treaba asta? poate ai vrut sa zici d si nu i

de ce intreb, daca zici ca un 730i consuma 15 in oras .. da-mi voie sa nu cred, am 330i (acelasi motor)si sub 15,5-16 nu prea mai vrea, indiferent cum merg, cu clima ..fara clima... ft incet, prin trafic sau nu ( sau poate merge noaptea, ca eu consumul l-am facut mergand DOAR ziua) si 7ele cred ca mai are si vre-o juma de tona in plus la cantar......
.....deci????

huh.gif

edit: sau ce oras? ca am vazut la profil ca esti din iasi...
cred ca in bucuresti se cam schimba treaba sad.gif
n3o
cred ca este cea mai tare combinatie masina luxoasa ,v8(super sunet pentru un diesel) si diesel .... putere mare 250 cai cuplu aproape de 600nm tiptronic super confortabila pentru oras ... daca mai ai si ceva dotari interesante este pur si simplu perfecta singura parte proasta impozitul si/sau in cazul in care o iei de afara taxa de inmatriculare (mama ei) . Sunt curios cat este impozitul este impozitul pentru ea , stiind ca are 3901cmc
CRM112
QUOTE (n3o @ Aug 23 2007, 05:16 PM) *
impozitul si/sau in cazul in care o iei de afara taxa de inmatriculare (mama ei) . Sunt curios cat este impozitul este impozitul pentru ea , stiind ca are 3901cmc


numai 2340.6 ron ill (2).gif
Shark
@io's: da, am gresit, ma refeream la 730d, nu i. My bad. tongue.gif
Si da, in Iasi, mers ca bosorogii, steptronicul schimbind pe la 1000-1500, fara talpa aproape de loc, fara clima, etc., consumul a fost de 14,8. Distanta ~70km, timp 5 zile, mai mult n-am rezistat sa merg asa. laugh.gif
io'sŪ
QUOTE (Shark @ Aug 25 2007, 02:18 PM) *
@io's: da, am gresit, ma refeream la 730d, nu i. My bad. tongue.gif
Si da, in Iasi, mers ca bosorogii, steptronicul schimbind pe la 1000-1500, fara talpa aproape de loc, fara clima, etc., consumul a fost de 14,8. Distanta ~70km, timp 5 zile, mai mult n-am rezistat sa merg asa. laugh.gif

smile.gif
Sorin
cauta motorul de 3.0d este putin sub cel de 4 litri ca performante. Ideal este sa mergi cu amandoua si sa poti sa le compari direct
restul masinii este de vis parerea mea
INTERCEPTOR
30dsau 40d tot este super masina nici nu cred ca ar conta prea mult.nu ti iei 7 ar s afaci liniute deci si un 3000 ar fisuficient mai ales ca intri la taxe mult mai mici .deci nu este justicicata 1000 de cmc cubi,.mai ales ca acuma cu un chip tuning performant poti faci 730 d un mic 740 d
k_lin_an
apropo de consum la 730i:
urban: 15%
extraurban:7.8%

cam atat ia al meu
oricum o masina de vis daca e intretinuta bn
daca nu fugi, ca te costa reparatiile cat china
si tailanda la un loc. laugh.gif
io'sŪ
din ce oras esti?

o vinzi?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.