Citeva pareri:
- in primul rind E38 este o masina bestiala! Punkt!
- suspensia este in general bullet proof, mai putin directia, la care capetele de bara si bara de directie se duc destul pe repede. Mai ales bara de directie are niste mici pivoti pe ea si trebuie schimbata cu totul. Si e scumpaaaa .... Se mai duc si bucse si bielete pe spate dar cam atit.
- daca masina a nu a avut probleme, merge atit de bine incit aproape uiti sa to ocupi de ea... Prin urmare verificari la conducte, furtune, turbina, discuri de frina (mai ales astea, masina e grea si se duc repede).
- consumul e foarte mic, asa e, dar in nici un caz 10%. Poate doar afara. Etalon: E38 730i, 7.8% in afara (cruise control la 100km/h) si 15% in oras (cu clima pornita tot timpu.) - pe verificate!!!
- filtrul de aer si cel de motorina trebuie schimbate foarte des in Romania, ar fi bine la 5000km.
- cutia steptronic este o bomboana: are un confort incredibil, sa nu te astepti sa iti lipeasca creierul de tetiera la demaraj de pe loc, ci mai degraba plaminii de spatar cind intra turbina
. In oras se straduieste din rasputeri sa reduca din consum, schimba pe la 1500 daca nu tragi de ea, e lux, ce mai. IAr daca o calci fuge de uiti complet ca ai 2 tone sub tine.
- despre V8-ul de 4l nu stiu multe decit ca este performant si ca te duce la niste taxe pe care eu personal nu le accept.
- deoarece nu prea se cauta monstri din astia, preturile nu sunt foarte mari, uneori se compara chiar cu un e39 echivalent la an de fabricatie.
Prin urmare, cine are rabdare sa caute poate face o afacere pe cinste. Obligatoriu sa aiba piele si senzori de parcare. Fara astia din urma in oras esti mort, oricat de meserias esti!
A, si inca o kestie: ceilalti parteneri de trafic, dintr-o data capata un marlanism exagerat cind vad un e38, inca nu m-am lamurit de ce!