![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
||
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Stim cu totii celebrele trei liniute ale ceasului de temperatura. De asemeni mai stim ca in mod normal acul trebuie sa stea cam pe mijloc, intre prima si a treia linie, cit mai aproape de a doua. Dar ce semnificatie au aceste linii in grade C? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
treaba asta cu liniile ceasului de temperatura e valabila DOAR la BMWurile anilor '80 (sau pana..), ca deja incepand cu e34 in sus (e34, e36, e32...etc) acul ceasului de temperatura nu mai variaza daca mergi in oras sau la drum, el stand EXACT pe mijloc asta inseamna ca variatia de temperatura 80-90* nu o mai simte (sau nu ne-o mai arata noua)
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 07:30 AM |