![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Pe masina (e32) e un m30 de 3500, la care impozitul e cat e. Am spus ok.
Ma batea gandul la inceputul anului sa schimb motorul cu un 3000 v8 dar mi s-a spus de la un service mai serios si binevoitor in operatii din astea ca experientele astea nu reusesc intotdeauna 100% asa ca am lasat-o asa. ......DAR ![]() De cand am prezentat-o si mi-a spus io's ca daca pun m30'u de 3000 in 6 cilindri (la care nu voiam sa ma gandesc) nu am de schimbat alte componente (si deci % de succes ar fi mai ridicat) am inceput sa am insomnii ![]() Ma puteti sfatui si pe mine cam cu ce pasi as avea de facut. Astazi de exemplu am aflat ca am nevoie si de factura la motorul de 3000 pentru a-l putea omologa. Eu credeam ca il iau de unde il gasesc, il pun si ma programez la RAR. Alta chestie - eu credeam ca nu e de schimbat decat blocul motor in sine (bucatatile de metal/aliaj cu cilindri in ele) - dar cica mai trebuie si baia de ulei...alternatorul...computerul (asta parca se potriveste in peisaj) ... & altele. Va rog - cine stie - sa-mi spuna si mie cam ce pasi sunt de facut, la ce sa fiu atent, ce am de luat ca as vrea sa iasa bine din prima. Un alt exemplu - cineva imi spunea ca sa pun un 2800 - de rechin (nu ca as vrea), dar asta stiu ca nu pot face ca nu a fost pe 7 e32. Cu multumiri anticipate va sunt recunoscator pentru indrumari! ![]() This post has been edited by CRM112: Aug 18 2007, 09:53 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
In principiu merge pus orice M30 de la 2500 la cel de 3,5, fara sa schimbi computer, injectie, alternator, electromotor sau alte acareturi. In cel mai rau caz te poti trezi ca celalalt motor nu are anumite gauri cu filet. Stiu ca e cazul la motor de 3,5 E34/E32 pus pe E28, deci motor generatie noua la generatie veche, dar la tine nu-i cazul, ca faci invers.
So, 3,0 (a fost pus numai pe generariile noi: E32, E34) trebuie sa intre perfect in locul blocului de 3.5 pe care-l ai. 90% si cel de 2.8 intra fara adaptari, dar nu merita efortul, o sa ai complicatii si la RAR, pentru ca 2.8 nu a fost pus din fabrica pe E32. LE, numai sa nu iei motor de Interceptor, ca nu stim cum se incadreaza ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 1st July 2025 - 10:32 PM |