![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Pe masina (e32) e un m30 de 3500, la care impozitul e cat e. Am spus ok.
Ma batea gandul la inceputul anului sa schimb motorul cu un 3000 v8 dar mi s-a spus de la un service mai serios si binevoitor in operatii din astea ca experientele astea nu reusesc intotdeauna 100% asa ca am lasat-o asa. ......DAR ![]() De cand am prezentat-o si mi-a spus io's ca daca pun m30'u de 3000 in 6 cilindri (la care nu voiam sa ma gandesc) nu am de schimbat alte componente (si deci % de succes ar fi mai ridicat) am inceput sa am insomnii ![]() Ma puteti sfatui si pe mine cam cu ce pasi as avea de facut. Astazi de exemplu am aflat ca am nevoie si de factura la motorul de 3000 pentru a-l putea omologa. Eu credeam ca il iau de unde il gasesc, il pun si ma programez la RAR. Alta chestie - eu credeam ca nu e de schimbat decat blocul motor in sine (bucatatile de metal/aliaj cu cilindri in ele) - dar cica mai trebuie si baia de ulei...alternatorul...computerul (asta parca se potriveste in peisaj) ... & altele. Va rog - cine stie - sa-mi spuna si mie cam ce pasi sunt de facut, la ce sa fiu atent, ce am de luat ca as vrea sa iasa bine din prima. Un alt exemplu - cineva imi spunea ca sa pun un 2800 - de rechin (nu ca as vrea), dar asta stiu ca nu pot face ca nu a fost pe 7 e32. Cu multumiri anticipate va sunt recunoscator pentru indrumari! ![]() This post has been edited by CRM112: Aug 18 2007, 09:53 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 1st July 2025 - 10:27 PM |