![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
E diferenta mare intre cele doua tipuri de motoare? ca putere, comportament stradal la porniri de pe loc, cuplu.... se simt cei 20 caluti si cei 2 cilindrii in plus ai motorului de 2000?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Inca un mic amanunt! 320is a fost facut NUMAI pentru piata italiana. Pe vremea aia aveau italienii niste norme/taxe enorme si stupide la inmatricularea masinilor cu motoare mai mari de 2.0 iar BMW n-a vrut sa-si omoare piata din tara aia (care se pare ca era destul de importanta). Avind in vedere ca 325-urile si M3-urile in felul acesta erau excluse, BMW a facut struto-camila asta, 320is, cel mai puternic E30 pentru piata italiana.
Oricum, ei au mai facut si alte trasnai d-astea, cea mai cunoscuta fiind E30 333i pentru Africa de Sud, in care chiar cei de la BMW am inghesuit M30 de 3.3 de pe seria 7. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 07:57 AM |