Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 318i vs 320i
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
Adrian Pintea
E diferenta mare intre cele doua tipuri de motoare? ca putere, comportament stradal la porniri de pe loc, cuplu.... se simt cei 20 caluti si cei 2 cilindrii in plus ai motorului de 2000?
georgem
Da, se simt bine cei 2 cilindri in plus.
comisaru
Si e diferenta mare si de sunet. Adica 6 pistoane... wub.gif
mertan
6 cilindri.
uwe
QUOTE (comisaru @ Aug 5 2007, 05:58 PM) *
Si e diferenta mare si de sunet. Adica 6 pistoane... wub.gif

mai ales asta
eu am pus 1,8 IS si de tras ...trage mai bine ca un 2,0 dar duc dorul sunetului de 6 pistoane sad.gif
xox
Teoretic ai de unde alege dintre 3 motoare: M10, M20 si M42. Respectiv 4cilindri, 6cilindri si 4cilindri 16v. Respectiv 318i, 320i si 318is.
Eu unu am mers cu primele doua, si am pe masina M10 pe carburatie. E cam ascutitoare trebuie sa recunosc, iar M20 intr'adevar iti da o senzatie ca te dai cu bembeul, plus ca la drum lung cei 2 cilindri in plus clar fac diferenta. M42 a echipat 318is-ul si a fost supranumit M3-ul pentru toata lumea - are un comportament mai sportiv decat anterioarele doua si daca nu ma insel 135hp. Uwe poate sa confirme/infirme cifra.

In concluzie, daca vrei o masina mai linistita, alegi 318i 4 portiere, daca vrei ceva mai agresiv te orientezi catre un 320i, iar daca vrei ceva mai sportiv catre 318is 2 portiere. Ultima s-ar putea sa fie ceva mai greu de gasit - posibil sa ma insel, desi n-am vazut prea multe la vanzare.

Practic depinde ce vrei de la masina tongue.gif
Robert1
"318is-ul si a fost supranumit M3-ul pentru toata lumea".Confunzi!
Acel "supranumit" M3 este de fapt 320IS.Si este de fapt "supranumit M3-ul italian" care are 192 de cai, spre deosebire de 318IS care are 136.Salut
uwe
QUOTE (Robert1 @ Aug 6 2007, 10:07 PM) *
"318is-ul si a fost supranumit M3-ul pentru toata lumea".Confunzi!
Acel "supranumit" M3 este de fapt 320IS.Si este de fapt "supranumit M3-ul italian" care are 192 de cai, spre deosebire de 318IS care are 136.Salut

mda asa e
xox
Asa-i, am gresit. Deci mai exista si varianta cu S14 de 2l. tongue.gif
316i
QUOTE (Robert1 @ Aug 6 2007, 10:07 PM) *
"318is-ul si a fost supranumit M3-ul pentru toata lumea".Confunzi!
Acel "supranumit" M3 este de fapt 320IS.Si este de fapt "supranumit M3-ul italian" care are 192 de cai, spre deosebire de 318IS care are 136.Salut


Defapt 318iS a fost numit in USA M3-ul saracului. Si are 134 si 140 de cai si cu diferente de cuplu intre cele doua evident. smile.gif
Robert1
Chiar n-am stiut-o pe asta cu M3-ul saracului:))Cei care il aveau cred ca se simteau tare jenati cand ii intreba cineva ce motor au pe masina,sau ce masina au:))).Oricum informatia care am zis-o cu 136 de cai am luat-o de pe carfolio,ca nu obisnuiesc sa zic prostii.Iar in leg cu motorul de 140 de cai,s-a pus pe urs??Stiam ca a fost doar m44 care avea 140 de cai si s-a pus doar pe pisica.Oricum daca Vlad zice contrariul trebuie sa-l credem pe el ca doar e "Birou de informatii,Informari" smile.gif.Cel putin cat l-am stresat eu cu intrebarile...VA salut si bafta.
xox
Eu n-am vrut sa-i zic m3-ul saracului, mi s-a parut ca suna prea aiurea. I-am zis pentru toata lumea tongue.gif . Dar nu stiam ca in state i s-a spus asa, stiam ca in europa era poreclit asa. In fine, nu cred ca-s variante foarte usor de gasit la noi, nici 320iS nici 318iS.

Si ca sa fiu ontopic: 320iS daca ai de unde si cu ce biggrin.gif
Shark
Inca un mic amanunt! 320is a fost facut NUMAI pentru piata italiana. Pe vremea aia aveau italienii niste norme/taxe enorme si stupide la inmatricularea masinilor cu motoare mai mari de 2.0 iar BMW n-a vrut sa-si omoare piata din tara aia (care se pare ca era destul de importanta). Avind in vedere ca 325-urile si M3-urile in felul acesta erau excluse, BMW a facut struto-camila asta, 320is, cel mai puternic E30 pentru piata italiana.

Oricum, ei au mai facut si alte trasnai d-astea, cea mai cunoscuta fiind E30 333i pentru Africa de Sud, in care chiar cei de la BMW am inghesuit M30 de 3.3 de pe seria 7.
316i
QUOTE (Robert1 @ Aug 7 2007, 03:14 PM) *
Chiar n-am stiut-o pe asta cu M3-ul saracului:))Cei care il aveau cred ca se simteau tare jenati cand ii intreba cineva ce motor au pe masina,sau ce masina au:))).Oricum informatia care am zis-o cu 136 de cai am luat-o de pe carfolio,ca nu obisnuiesc sa zic prostii.Iar in leg cu motorul de 140 de cai,s-a pus pe urs??Stiam ca a fost doar m44 care avea 140 de cai si s-a pus doar pe pisica.Oricum daca Vlad zice contrariul trebuie sa-l credem pe el ca doar e "Birou de informatii,Informari" smile.gif.Cel putin cat l-am stresat eu cu intrebarile...VA salut si bafta.


M42 si M44 au avut ambele 140 de cai. M44 are cativa Nm in + si imobilizator.
Adrian Pintea
am gasit in germania un 318is in stare perfecta intrun parc auto din munchen, cerea 3200 euro...mi se pare extrem de mult...
florin83
+ 5100E taxa.. te-ai scos biggrin.gif
316i
E mult. Mai cauta. wink.gif
Adrian Pintea
pai nu am cumparat...cerea exagerat de mult mai ales ca un urs normal 316i, 318i, din 90-91 aveau preturi 300-600euro
316i
Nu te uita numai la pret, ca e ieftin. Cred ca iti dai seama ca un 316/318 sau ce-o fi el la 300-600 de euro nu prea e in toate mintile oricat de Deutschland ar fi, nu neaparat la motor cat la partea de tablarie. Tabla imbatraneste la fel...decat daca stai in Texas unde masinile nu ruginesc. laugh.gif
Am vazut destui ursi la ~1000 de euro care stateau foarte bine la tablarie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.