![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
In cele din urma am demarat proiectul de upgrade: prima schimbare (specifica de motor aspirat) - o axa cu scame de 318Ci, va modifica output-ul standard al motorului: 118Cp/5.500rpm, 180Nm/3.900rpm
pe de alta parte sunt in tratative cu cei de la Lysholm Industries (sunt foarte receptivi) pentru un compresor Lys1.200Ax, twin-screw + restul hangaraleleor .. operatiunea ar implica modificarile: 1. axa cu came; 2. montat compresor (pe motor); 3. montat fulie suplimentara pe motor; 4. montat intercooler (unul cit casa); 5. montat tubulatura (admisie - compresor, compresor - intercooler, intercooler - corp de acc); 6. schimbat regulator presiune cu unul reglabil; 7. montat blow-off valve in intake manifold (oricum compresorul are "recirculation valve", dar voi pune si de-asta, pt mai multa siguranta ..) 8. upgrade ECU (singura solutie clara care am gasit-o pana acum este unicip .. dar daca rabanne vine cu o propunere valabila, sunt ok) 9. citeva gadget-uri : nivel boost, AFR ratio, temperatura evacuare. daca sistemul stock de alimentare cu carburant nu va face fata (desi ar trebui sa faca fata lejer), am luat in calcul o solutie pusa la punct de americani - Bust a Pump (BAP) - care e, de fapt, o pompa suplimentara de benzina montata inainte de rampa de injectie, si care este conectata la un senzor in admisie + un regulator de presiune autoreglabil ... sistemul e foarte simplu: cind creste nivelul de boost, BAP mentine constanta diferenta de presiune intre rampa de injectie si admisie .. asteptarile de la aplicatia asta: cca 170CP/5.500, cca 250Nm/2.500 - 3.900. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:50 PM |