![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
E diferenta mare intre cele doua tipuri de motoare? ca putere, comportament stradal la porniri de pe loc, cuplu.... se simt cei 20 caluti si cei 2 cilindrii in plus ai motorului de 2000?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Teoretic ai de unde alege dintre 3 motoare: M10, M20 si M42. Respectiv 4cilindri, 6cilindri si 4cilindri 16v. Respectiv 318i, 320i si 318is.
Eu unu am mers cu primele doua, si am pe masina M10 pe carburatie. E cam ascutitoare trebuie sa recunosc, iar M20 intr'adevar iti da o senzatie ca te dai cu bembeul, plus ca la drum lung cei 2 cilindri in plus clar fac diferenta. M42 a echipat 318is-ul si a fost supranumit M3-ul pentru toata lumea - are un comportament mai sportiv decat anterioarele doua si daca nu ma insel 135hp. Uwe poate sa confirme/infirme cifra. In concluzie, daca vrei o masina mai linistita, alegi 318i 4 portiere, daca vrei ceva mai agresiv te orientezi catre un 320i, iar daca vrei ceva mai sportiv catre 318is 2 portiere. Ultima s-ar putea sa fie ceva mai greu de gasit - posibil sa ma insel, desi n-am vazut prea multe la vanzare. Practic depinde ce vrei de la masina ![]() This post has been edited by xox: Aug 6 2007, 07:13 AM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 11:55 PM |