![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 9-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,011 Car: E30 Engine: M10B18 105 HP ![]() |
Hello,
Sunt la prima mea masina ![]() ![]() Multumesc mult |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Serpisorii cu cat maresti Air flow-ul cu atat isi fac mai bine treaba,in sensul ca isi fac simtita prezenta si oricum daca ii simti ii simti la turatii inalte unde motorul incepe sa aibe probleme cu air flow-ul, acolo unde filtrul de aer incepe sa restrictioneze,acolo unde traseul pe care aerul il parcurge pana a intra in cilindi la fel incepe sa se simta ,in sensul ca orice neregilarita impune o anumita rezistenta si la fel,cu cat este mai intortochoat traseul la fer rezistenta aerului de a curge este mai mare,deci in concluzie cu cat imbunatatesti curgerea aerului in cilindrii cu ata "serpisorii" isi fac mai multa simtita prezenta .Apio mai poti sa ii invelesti sa ii mentii calzi ,sa nu ii lasi sa transfere caldura interioara si asa mai obtiii ceva in plus si in plus ca te ajuta si la faptul ca scazi temperatura din camera motorului.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 04:52 AM |