![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
nu mai e .
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
a mea in stadiul actual niciodata.fabrica imi da 218.sau 211 mai exact.u ce e de fabrica pe ea.eu am pus serpii.mot e in viata
si ma gandeam sa pun o cutie 265 si un diferential de 3.07 nu mai zic de 2.98 sau mai mic.ca nu prea ma intereseaza plecatul de pe loc cu scart .de fpat nici astea d eviteza mare dar mi ar place sa am la 140 in a 5 a 2000 de ture ![]() acuma cand am fost la mare cu ea aveam 170 la 4000 ture -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
dar mi ar place sa am la 140 in a 5 a 2000 de ture asa ceva mi se pare imposibil... si nici bine nu cred ca e... eu la baba cu diff 2.93 si cutie 260/6 la 150km/h aveam fix 3000rpm, iar la 200km/h aveam 4100-4200 rpm cred ca e rezonabil acum, cutia pe care i-am dat-o lui manole sa o schimbe are rapoartele a4a si a5a la fel, parca difera putin 1-2-3 (sunt putin mai scurte), nu stiu daca se v-a simti diferenta pe treptele inferioere, la 4 si 5 sigur o sa fie la fel -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:49 AM |