![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
M-am saturat sa fiu tot sofer de dacie si vreau sa-mi cumpar E30 4usi, am gasit 2 la mine in oras care arata binisor. la exterior totul ok.un 318gri si un 320 mov metalizat.
Problema e in felul urmator: ce sa verific dpdv mecanic cand merg in proba cu ele sa vad pe care sa o aleg. cum imi dau seama ca nu sunt probleme la diferential, cardan, cutie, caseta de directie? si la motor cum imi dau seama daca consuma ulei sau are probleme? -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ce radiere? Nu se mai face nici o radiere. Si identificarea o faci tu ca sa ai poti sa o inmatriculezi pe numele tau. Asa ca fii foarte atent la serii. Sigur, ai putea sa te intelegi cu proprietarul sa faca el identificarea si sa i-o platesti tu, se poate si asa (oricum pe identificare e trecut ca proprietar cel din cartea de identitate, adica vanzatorul), si sa nu cumperi masina daca nu e ok identificarea.
Mie mi-au verificat seriile cu mare atentie la masina la RAR in Bucuresti (Voluntari de fapt), si asta din cauza ca masina avea numere de Cluj si spuneau ca se fac multe ilegalitati la Cluj. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:35 AM |