Adrian Pintea
Aug 2 2007, 10:41 AM
M-am saturat sa fiu tot sofer de dacie si vreau sa-mi cumpar E30 4usi, am gasit 2 la mine in oras care arata binisor. la exterior totul ok.un 318gri si un 320 mov metalizat.
Problema e in felul urmator: ce sa verific dpdv mecanic cand merg in proba cu ele sa vad pe care sa o aleg. cum imi dau seama ca nu sunt probleme la diferential, cardan, cutie, caseta de directie? si la motor cum imi dau seama daca consuma ulei sau are probleme?
manole74
Aug 2 2007, 12:13 PM
Ia-o si du-o la un service de incredere din oras de la voi, ca sa-i faca o verificare generala, dupa care negociaza in functie de defectele gasite si piesele care eventual trebuie inlocuite. Ai grija la masinile lovite!!Succes
ionusunt
Aug 2 2007, 03:27 PM
QUOTE (manole74 @ Aug 2 2007, 01:13 PM)

Ia-o si du-o la un service de incredere din oras de la voi, ca sa-i faca o verificare generala, dupa care negociaza in functie de defectele gasite si piesele care eventual trebuie inlocuite. Ai grija la masinile lovite!!Succes
ai grija si la RUGINA!!motorul il schimbi cu 10 milioane lei ..carcasa sa fie buna neruginita si nelovita (rau )
manole74
Aug 2 2007, 03:32 PM
Lasa, lasa, ca nimeni nu e absurd in privinta "sifonarii",conform maximei cunoscute de toti, ci atrageam atentia la masini lovite rau, rasturnate, eventual indreptat sasiu la rece, deformate, etc........
81DMC77
Aug 2 2007, 03:58 PM
Cunosc eu cativa mecanici care ar putea sa-si dea cu parerea. Daca vrei poti apela cu incredere la mine. Si eu sunt din Cluj.
Adrian Pintea
Aug 2 2007, 04:32 PM
mersi de ajutor...dar vroiam niste sfaturi...gen "huruie pe spate e dusa piesa X...daca suna in felul urmator cutia inseamna ca e dus ceva...zic si eu asa..." si mai ales la motor cum imi dau seama daca ia ulei sau daca e varza motorul...fum gri si dens sau negru?? cineva mia zis ca sa desfac capacul de la busonul de ulei in timp ce motorul e la relanti si daca scuipa ulei si gaze pe acolo inseamna ca e slaba compresia...e adevarat...
tip's and trick's din astea as avea nevoie...caci daca ma duc cu un mecanic si ma apuc la purecat masina prin serviceuri...probabil omu se enerveaza si nu o mai vinde

)...
81DMC77 mersi de ajutor dar nu as vrea sa pun oamenii pe drumuri sa umble dupa mine...poate au ei treaba pe acasa...mai ales ca nici nu ma cunosc
81DMC77
Aug 2 2007, 04:35 PM
Nu ar fi problema ca m-ai pune pe drumuri. Si in legatura cu enervarea clientului, s-ar putea sa aiba ceva de ascuns. Oricum, dupa mine, oricat o verifici tot ramane ceva nedescoperit, cu care te bati pe urma, iti spun din proprie experienta.
Adrian Pintea
Aug 2 2007, 06:15 PM
pai ca ramane nedescoperit...asta este...dar macar de la inceput sa nu fie probleme grave si costisitoare, caci daca is chestii consumabile nu e problema, dar deja cand ai probleme grave la motor cutie si diferential e nasol
ionusunt
Aug 3 2007, 01:34 AM
un diff il iei cu 200 de euro maxim daca e blocant.sh evident,in stare buna.un motor de 2.0 m20 f bun e vreo 300 350 in stare f buna.iar o cutie maxim 200.alea se strica le schimbi .grave sunt ce zice manole mai sus masina stramba tocata de rugina.iar un motor bun nu bate nu zornaie in el nimic,ulei daca haleste se vede ca scoate fum gri,si daca nui bun ambreiaju nu trage (asta stim toti ) . in principiu cauta o masina cat mai nemodificata. daca dispui de bani destui sa cumperi un e30 bun ,ai putea sa te indrepti catre ursul lui TIR (Ionut ) de pe forum .e f marfa masina,si foarte bine tinuta , cu un motor de nota 10.
apropo,un motor bmw in 6 in mintile lui are un sunet specific...daca esti familiar cu el,nai cum sa gresesti.iarasi ,as recomanda sa iei pe cineva care se pricepe la bavareze cu tine cand cumperi masina,si inca ceva mare atentie la acte. hotii sunt profilati pe bmwuri din perioada 80 90 .BAFTA!
Adrian Pintea
Aug 3 2007, 03:28 AM
m-ai lamurit...in principiu la tabla sunt ok ambele...diferenta e ca cel 320 mov metalizat a fost vopsit anul asta iar la cel gri 318 e matuita vopseaua...ambele sunt ok la tabla, din ce se observa la exterior...iar de modificari, nici una, doar ca cel 318 are jenti de Mg iar celalalt are jenti de tabla originale...fiecare cu avantajele si dezavantajele lui...dar decizia va fii sa o aleg pe care e mai buna dpdv mecanic...la acte nu cred ca vor fii probleme si daca vor fii eu nu voi avea de pierdut caci acum e obligatorie ca la radiere proprietarul sa prezinte si indentificarea seriilor facuta la RAR...
georgem
Aug 3 2007, 07:14 AM
Ce radiere? Nu se mai face nici o radiere. Si identificarea o faci tu ca sa ai poti sa o inmatriculezi pe numele tau. Asa ca fii foarte atent la serii. Sigur, ai putea sa te intelegi cu proprietarul sa faca el identificarea si sa i-o platesti tu, se poate si asa (oricum pe identificare e trecut ca proprietar cel din cartea de identitate, adica vanzatorul), si sa nu cumperi masina daca nu e ok identificarea.
Mie mi-au verificat seriile cu mare atentie la masina la RAR in Bucuresti (Voluntari de fapt), si asta din cauza ca masina avea numere de Cluj si spuneau ca se fac multe ilegalitati la Cluj.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.