![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
M-am saturat sa fiu tot sofer de dacie si vreau sa-mi cumpar E30 4usi, am gasit 2 la mine in oras care arata binisor. la exterior totul ok.un 318gri si un 320 mov metalizat.
Problema e in felul urmator: ce sa verific dpdv mecanic cand merg in proba cu ele sa vad pe care sa o aleg. cum imi dau seama ca nu sunt probleme la diferential, cardan, cutie, caseta de directie? si la motor cum imi dau seama daca consuma ulei sau are probleme? -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
m-ai lamurit...in principiu la tabla sunt ok ambele...diferenta e ca cel 320 mov metalizat a fost vopsit anul asta iar la cel gri 318 e matuita vopseaua...ambele sunt ok la tabla, din ce se observa la exterior...iar de modificari, nici una, doar ca cel 318 are jenti de Mg iar celalalt are jenti de tabla originale...fiecare cu avantajele si dezavantajele lui...dar decizia va fii sa o aleg pe care e mai buna dpdv mecanic...la acte nu cred ca vor fii probleme si daca vor fii eu nu voi avea de pierdut caci acum e obligatorie ca la radiere proprietarul sa prezinte si indentificarea seriilor facuta la RAR...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 11:04 AM |