![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
in weekend am facut oarece lucrari la masina, care au inclus demontarea completa a bordului.
am montat totul la loc cu un mare morcov ca n-o sa mai functioneze nimic (pe linga firele originale, mai sint multe fire trase de mine - inchidere, alarma etc). totul merge bine si frumos, cu exceptia litrometrului. am mai investigat problema asta, dar de obicei statea la maxim, deci era clar ca nu primeste semnalul "fuel rate". ei bine, de data asta el sta frumusel la 0 si nu se misca de acolo in nici un fel (pornire, oprire, mers, frina de motor, cald, rece etc). intrebarea e simpla: ce are ? faptul ca sta la 0 (ca in pozitia de motor oprit) ma duce cu gindul la faptul ca nu se alimenteaza. am verificat toate sigurantele, sint bune. a, si odata cu el au murit si becurile din bord. din bord, nu din instrumente, adica beculetele care lumineaza linga butoanele de pozitie/faza scurta, ceata, controalele de temperatura, ventilator si cele doua scrumiere. o parte din ele nu mergeau oricum (nu aveam tensiune pe ele), dar cele din scrumiere si unul din bord mergeau. e vreo legatura ? daca nu, cum ma prind de ce nu merg ? instalatia electrica nu are defecte vizibile, oricum bordul nu parea sa mai fi fost demontat vreodata. multumesc. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
S-ar putea sa iti trebuiasca alt bord(alta placa) la mine facea figuri si era din placa,poti sa incerci sa schimbi doar ceasul de tempertatura sa vezi ce se intampla
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Am vazut ca este mai veche problema cu litrometrul, dar m-am gandit ca poate pot ajuta pe cineva cu acest nou post. La chestia cu litrometrul, daca nu merge nici kilometrajul poate fi dezlipita o chestie galbena patratoasa, ceva tranzistor cred, care cred ca este parca in spatele ceasului de kilometraj. M-am uitat acum pe un ceas de bord sa dau si un cod, dar se pare ca nu este numai pe cele cu litrometrul, acesta avand doar turometru. Eu am patit chestia asta la un 318i si m-a chinuit aproape un an. Cam dupa ce faceam in jur de 50 de km isi dadea drumul si mergea foarte bine. Era un contact prost aproape insesizabil. I-am tras o lipitura si de atunci are 4 ani de cand nu mai are probleme. La 324-le, i-am schimbat ceasurile de bord din cauza ca cineva ''priceput'' a intervenit pe placuta principala (sa zic asa) cu niste lipituri aiurea si din cauza lor imi indica temperatura la apa tot pe rosu-capatul din dreapta. In urma schimbarii ceasurilor de bord, am si la acesta problema cu litrometrul. Imi sta tot pe 30 si doar la porire si la oprire misca. Celalalt ceas nu avea litrometru. Daca stie cineva unde ar trebui legat la diesel il rog foarte mult sa ma ajute, pt ca mie imi place sa mearga toate. Va multumesc anticipat!
-------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Ma refeream la "consumetru".
-------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 01:49 PM |