![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
M-am saturat sa fiu tot sofer de dacie si vreau sa-mi cumpar E30 4usi, am gasit 2 la mine in oras care arata binisor. la exterior totul ok.un 318gri si un 320 mov metalizat.
Problema e in felul urmator: ce sa verific dpdv mecanic cand merg in proba cu ele sa vad pe care sa o aleg. cum imi dau seama ca nu sunt probleme la diferential, cardan, cutie, caseta de directie? si la motor cum imi dau seama daca consuma ulei sau are probleme? -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
mersi de ajutor...dar vroiam niste sfaturi...gen "huruie pe spate e dusa piesa X...daca suna in felul urmator cutia inseamna ca e dus ceva...zic si eu asa..." si mai ales la motor cum imi dau seama daca ia ulei sau daca e varza motorul...fum gri si dens sau negru?? cineva mia zis ca sa desfac capacul de la busonul de ulei in timp ce motorul e la relanti si daca scuipa ulei si gaze pe acolo inseamna ca e slaba compresia...e adevarat...
tip's and trick's din astea as avea nevoie...caci daca ma duc cu un mecanic si ma apuc la purecat masina prin serviceuri...probabil omu se enerveaza si nu o mai vinde ![]() 81DMC77 mersi de ajutor dar nu as vrea sa pun oamenii pe drumuri sa umble dupa mine...poate au ei treaba pe acasa...mai ales ca nici nu ma cunosc -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 11:07 AM |