IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> probleme litrometru
Guest_jaffar_*
post Oct 31 2005, 11:21 AM
Post #1





Guests






in weekend am facut oarece lucrari la masina, care au inclus demontarea completa a bordului.
am montat totul la loc cu un mare morcov ca n-o sa mai functioneze nimic (pe linga firele originale, mai sint multe fire trase de mine - inchidere, alarma etc). totul merge bine si frumos, cu exceptia litrometrului. am mai investigat problema asta, dar de obicei statea la maxim, deci era clar ca nu primeste semnalul "fuel rate". ei bine, de data asta el sta frumusel la 0 si nu se misca de acolo in nici un fel (pornire, oprire, mers, frina de motor, cald, rece etc).

intrebarea e simpla: ce are ? faptul ca sta la 0 (ca in pozitia de motor oprit) ma duce cu gindul la faptul ca nu se alimenteaza. am verificat toate sigurantele, sint bune.

a, si odata cu el au murit si becurile din bord. din bord, nu din instrumente, adica beculetele care lumineaza linga butoanele de pozitie/faza scurta, ceata, controalele de temperatura, ventilator si cele doua scrumiere. o parte din ele nu mergeau oricum (nu aveam tensiune pe ele), dar cele din scrumiere si unul din bord mergeau. e vreo legatura ? daca nu, cum ma prind de ce nu merg ?

instalatia electrica nu are defecte vizibile, oricum bordul nu parea sa mai fi fost demontat vreodata.

multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
alex230ro
post Aug 30 2006, 01:59 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



S-ar putea sa iti trebuiasca alt bord(alta placa) la mine facea figuri si era din placa,poti sa incerci sa schimbi doar ceasul de tempertatura sa vezi ce se intampla biggrin.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
81DMC77
post Aug 2 2007, 02:58 PM
Post #3


Marcel D.
****

Group: Members
Posts: 688
Joined: 25-July 07
From: Corusu
Member No.: 1,035
Car: E39 + E46
Engine: M52 2.0 150CP + M43



Am vazut ca este mai veche problema cu litrometrul, dar m-am gandit ca poate pot ajuta pe cineva cu acest nou post. La chestia cu litrometrul, daca nu merge nici kilometrajul poate fi dezlipita o chestie galbena patratoasa, ceva tranzistor cred, care cred ca este parca in spatele ceasului de kilometraj. M-am uitat acum pe un ceas de bord sa dau si un cod, dar se pare ca nu este numai pe cele cu litrometrul, acesta avand doar turometru. Eu am patit chestia asta la un 318i si m-a chinuit aproape un an. Cam dupa ce faceam in jur de 50 de km isi dadea drumul si mergea foarte bine. Era un contact prost aproape insesizabil. I-am tras o lipitura si de atunci are 4 ani de cand nu mai are probleme. La 324-le, i-am schimbat ceasurile de bord din cauza ca cineva ''priceput'' a intervenit pe placuta principala (sa zic asa) cu niste lipituri aiurea si din cauza lor imi indica temperatura la apa tot pe rosu-capatul din dreapta. In urma schimbarii ceasurilor de bord, am si la acesta problema cu litrometrul. Imi sta tot pe 30 si doar la porire si la oprire misca. Celalalt ceas nu avea litrometru. Daca stie cineva unde ar trebui legat la diesel il rog foarte mult sa ma ajute, pt ca mie imi place sa mearga toate. Va multumesc anticipat!


--------------------
Marcel D.


BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction
----------------------------------------
ex E30 318i, ex E30 324d
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th June 2025 - 06:48 PM