![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 25-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,037 Car: E12 Engine: 2.4 110CP ![]() |
Salutare! Am un E12 model 524 cu motor 2.4 TD fabricat in '84 (TD scrie in cartea de identitate, dar eu nu am vazut nimic turbo pe acolo). Pentru ca nu am diferential, nu imi functioneaza ceasurile de bord, caci motorul initial a fost 2.0 benzina si avea bordul cuplat la diferential prin cabluri. Cu multa vreme in urma gasise varul meu un astfel de diferential .... dar de atunci nu am reusit sa gasesc ceea ce caut.
Va rog mult, daca aveti idee de ceva, anuntati-ma si pe mine. Multumesc mult.... si inca ceva ... cum deduc ce model de motor am? (ma refer la M60, M20, etc ..) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 25-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,037 Car: E12 Engine: 2.4 110CP ![]() |
Motorul, despre care din fericire am aflat ca se numeste M21, multumita lui " io's ", a fost montat pe masina cu tot cu cutia de viteze. Acum, problema mea este ca, desi diferentialul vechi, de la motorul pe benzina lucreaza bine, nu-mi functioneaza ceasurile de bord. Am cautat sa verific cablurile, dar ele nu sunt infipte nicaieri, pentru ca nu au unde !!! (aceasta cutie de viteze nu are nici un orificiu prevazut pentru cablurile cu pricina [imi imaginasem ca cineva l-a astupat voit, dar ele chiar nu sunt acolo]). Vechiul proprietar al masinii a gasit la cineva un diferential provenit fix de la un astfel de motor (M21) si mi-a spus ca acele ceasuri de bord se conecteaza la diferential, nu in cutia de viteze. Din pacate nu a mai gasit pe cel ce vindea diferentialul. Iar raportul nu l-am cautat scris pe diferential... dar o sa incerc !!!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th September 2025 - 07:27 PM |