![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Daca stie cineva va rog sa ma anuntati si pe mine. Va multumesc!!!!!!!!!!
-------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
scoate plasticul din mijlocul jantei, si inainte sa dai roata jos, incerci sa desfaci piulita trecand cheia prin janta. (masina sa fie pe pamant, cineva sa tina piciorul pe frana). Incearca cu impact tools (si multa rabdare) + spray degripant sau o ranga lunga + o tubulara rezistenta si foarte potrivita pentru piulita ta. Daca nu iese asa, mai exista solutia cu aparatul de sudura care incalzeste piulita pana la rosu (oricum o schimbi), si apoi in teorie iese. Dupa ce iese piulita trebuie sa te rogi sa iasa planetara din butuc... la dat cu barosul in capul planetarei eu nu dau sfaturi. Apropo, nu da cu barosul decat dupa ce ai decuplat capatul planetarei din diferential.
Dar de ce vrei sa desfaci planetara? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 09:07 PM |