![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 25-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,037 Car: E12 Engine: 2.4 110CP ![]() |
Salutare! Am un E12 model 524 cu motor 2.4 TD fabricat in '84 (TD scrie in cartea de identitate, dar eu nu am vazut nimic turbo pe acolo). Pentru ca nu am diferential, nu imi functioneaza ceasurile de bord, caci motorul initial a fost 2.0 benzina si avea bordul cuplat la diferential prin cabluri. Cu multa vreme in urma gasise varul meu un astfel de diferential .... dar de atunci nu am reusit sa gasesc ceea ce caut.
Va rog mult, daca aveti idee de ceva, anuntati-ma si pe mine. Multumesc mult.... si inca ceva ... cum deduc ce model de motor am? (ma refer la M60, M20, etc ..) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
i a baga niste poze si ti indentificam imediat motorul
e 12 diesel nu a existat .ca ai pus mot diesel pe el e altceva. si nu a avut nici kilometraj pe fire. a avut si are in continuare pe cablu.din cutie,ti iti trebuie un dif de e 28.daca merge iti vand unu cu placere .numai ca nu stiu cat de bun este pt mot tau diesel ca am dif super scurt trebuie sa aflam raportul asta a fost pe un mot de 2000 4,27 superrr scurt poate prea scurt -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 04:06 PM |