![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
tocmai m=am intors de la mare....cu masina asta nu am mers niciodata peste 200(si asta doar pana acolo si decelerare) deoarece nu am avut unde si nici ocazia sa prea ies cu ea.azi dimineata m-am intors de la mare ,si am putut sa merg mai mult timp cu 190-200kmh.la 200 kmh motorul era la 5000 rpm,cu piciorul aproape iesind din podea.pana la 200 motorul a tras f frumos si fara pauze si alte chestii neplacute,impresionant chiar pot sa zic...f liniar pana la 200...si atat
![]() tin sa mentionez ca diff ul nu e al masinii,este autoblocant de 320is (nu stiu ce raport are) ,iar la accelerare treaba sta in felul urmator : 1a 60 a2a 100 a3a 150 a4a 180 a5a 200 ..si gata.sa fie din cauza diferentialului ca provine de pe o masina in 4 cil sau motorul meu nu mai e in mintile lui (desi repet nu da dovada de asta...compoprtandu=se exemplar pana la viteza mai sus mentionata) ? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
cum am zis si eu... problema e de la motor de undeva
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
cum am zis si eu... problema e de la motor de undeva ![]() la urmatorul drum spre mare o sa incerc in a4a pana la 6 miii si dupa sa schimb a5a...acum am accelerat de la 160 la 200 in a5a.si acolo a ramas.la 5000rpm in a5a . care ar putea fi problema cu motorul ?ca in toate treptele ajunge la 6700 ...in afara de a5a in cazul descris mai sus. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
la urmatorul drum spre mare o sa incerc in a4a pana la 6 miii si dupa sa schimb a5a...acum am accelerat de la 160 la 200 in a5a.si acolo a ramas.la 5000rpm in a5a . care ar putea fi problema cu motorul ?ca in toate treptele ajunge la 6700 ...in afara de a5a in cazul descris mai sus. Cred ca si cabrio are rezistenta aerodinamica mai mare decat un urs standard. Eu astept la un cabrio sa fie viteza maxima mai mica decat un urs normal cu aceasi motor / cutie / diferential. Poate 10 - 15 km/ora. Nu gasesti undeva niste date de la BMW? Ce scrie in talon nu e neaparat si corect. Cel putin la masina mea nu prea are legatura cu realitatea. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Cred ca si cabrio are rezistenta aerodinamica mai mare decat un urs standard. Eu astept la un cabrio sa fie viteza maxima mai mica decat un urs normal cu aceasi motor / cutie / diferential. Poate 10 - 15 km/ora. Nu gasesti undeva niste date de la BMW? Ce scrie in talon nu e neaparat si corect. Cel putin la masina mea nu prea are legatura cu realitatea. si eu m-am gandit la faza cu aerodinamica,mai ales ca immi intra aer pe la gemuletul din spate si la viteza mare se comporta ca o parasuta.oricum tind sa cred ca e de la modificarea rapoartelor o data cu diff ul 3.46 ,ca prea era vivace pana acolo -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 10:37 PM |