ionusunt
Jul 22 2007, 09:26 AM
tocmai m=am intors de la mare....cu masina asta nu am mers niciodata peste 200(si asta doar pana acolo si decelerare) deoarece nu am avut unde si nici ocazia sa prea ies cu ea.azi dimineata m-am intors de la mare ,si am putut sa merg mai mult timp cu 190-200kmh.la 200 kmh motorul era la 5000 rpm,cu piciorul aproape iesind din podea.pana la 200 motorul a tras f frumos si fara pauze si alte chestii neplacute,impresionant chiar pot sa zic...f liniar pana la 200...si atat

tin sa mentionez ca diff ul nu e al masinii,este autoblocant de 320is (nu stiu ce raport are) ,iar la accelerare treaba sta in felul urmator : 1a 60 a2a 100 a3a 150 a4a 180 a5a 200 ..si gata.sa fie din cauza diferentialului ca provine de pe o masina in 4 cil sau motorul meu nu mai e in mintile lui (desi repet nu da dovada de asta...compoprtandu=se exemplar pana la viteza mai sus mentionata) ?
ionusunt
Jul 22 2007, 10:34 AM
sau sunt eu cretin si atat ar trebui sa mearga ? (in talon scrie 215 )
Ionut
Jul 22 2007, 11:27 AM
am impresia ca pe 320is a fost montat dif de 3,46...ca nu trece de 200 cu pedala in blana imi aminteste de fostul meu diff de eta de 2,79, cu care in viteza a patra ajungeam la 240km - pe bord, real habar nu am, vreo 220 - iar cand daca ma duceam cu vit a cincea nu trecea mai mult de 210 km pe ora...cred ca asa o fi si la tine...depinde si ce cutie ai pe masina....
INTERCEPTOR
Jul 22 2007, 12:00 PM
cred ca te spun lu george,sa stie si el ce teste faci tu cu ursu.cred ca il sun chiar acuma.sa nu uit cumva.poate sa fie de la diferential.normal ar trebui sa mergi pe ceas 230.atata am mers eu cu un urs coupe 325 in super mintile lui
316i
Jul 22 2007, 12:19 PM
v rap km/h
1 3.83 50.0
2 2.20 87.1
3 1.40 137.0
4 1.00 191.8
5 0.81 236.8
Schimbat in 6000 cu 3.46 si cutie Getrag 260.
Poate ai cutie ZF, cine stie
INTERCEPTOR
Jul 22 2007, 12:34 PM
mai mult ca sigur ca are alt dif si alta cutie.
florin83
Jul 22 2007, 10:39 PM
daca era diferentialul prea scurt nu trebuia sa atinga viteza maxima in treapta 5 la limitare?
eu cred ca e si altceva in neregula, nu diferentialul care oricum nu e asa scurt (3.46) sa nu treaca de 200..
eu am 3.64 si cu a 4-a iau aproape 220 la 7000 ture si cu a 5-a merge doar 230 la 5500 ture (e clar ca nu mai are putere sa urce)
haristeas51
Jul 23 2007, 12:23 AM
320is are dif. cu raport de 3,46
si viteza maxima este de ~230km/h
florin83
Jul 23 2007, 02:11 AM
da are alta cutie..
Ionut
Jul 23 2007, 09:12 AM
inca ceva...320is...prinde viteza maxima in treapta a cincea, care e priza directa...cand dgh-ul avea motor de 2litrii IS, avea dif de 3,46, cutie cu 1 in jos si in vit 5 se ducea pe ceas 240 in 7000 rpm unde taia injectia...

si combinatia asta era de fabrica, nu era nimic modificat...
alex230ro
Jul 23 2007, 09:24 AM
in concluzie trebuie facuta o proba in viteza 4-a
Alfa
Jul 23 2007, 10:52 AM
Daca iti tragea motorul ajungeai in limitare.Eu am dif scurt si la 220 ajung in limitare la 6900.
florin83
Jul 23 2007, 09:25 PM
cum am zis si eu... problema e de la motor de undeva
ionusunt
Jul 23 2007, 10:45 PM
QUOTE (florin83 @ Jul 23 2007, 10:25 PM)

cum am zis si eu... problema e de la motor de undeva

la urmatorul drum spre mare o sa incerc in a4a pana la 6 miii si dupa sa schimb a5a...acum am accelerat de la 160 la 200 in a5a.si acolo a ramas.la 5000rpm in a5a .
care ar putea fi problema cu motorul ?ca in toate treptele ajunge la 6700 ...in afara de a5a in cazul descris mai sus.
bartro
Jul 24 2007, 09:24 AM
QUOTE (ionusunt @ Jul 23 2007, 11:45 PM)

la urmatorul drum spre mare o sa incerc in a4a pana la 6 miii si dupa sa schimb a5a...acum am accelerat de la 160 la 200 in a5a.si acolo a ramas.la 5000rpm in a5a .
care ar putea fi problema cu motorul ?ca in toate treptele ajunge la 6700 ...in afara de a5a in cazul descris mai sus.
Cred ca si cabrio are rezistenta aerodinamica mai mare decat un urs standard. Eu astept la un cabrio sa fie viteza maxima mai mica decat un urs normal cu aceasi motor / cutie / diferential. Poate 10 - 15 km/ora. Nu gasesti undeva niste date de la BMW? Ce scrie in talon nu e neaparat si corect. Cel putin la masina mea nu prea are legatura cu realitatea.
Sorin
Jul 24 2007, 09:33 AM
masina e mai grea iar cu diferentialul mai lung nu face fata
nu trebuie ca motorul sa fie de vina ci etajarea treptelor si a diferentialului
florin83
Jul 24 2007, 09:35 AM
215km/h are vit maxima. un 325i sedan/coupe are 220km/h
Sorin
Jul 24 2007, 09:47 AM
pentru cabrio cu catalizator ar trebui sa ai diferential 3.91
vitezele maxime date nu sunt relelvante pentru ca sunt mult prea multe combinatii cu care au plecat din fabrica
ionusunt
Jul 24 2007, 06:20 PM
QUOTE (bartro @ Jul 24 2007, 10:24 AM)

Cred ca si cabrio are rezistenta aerodinamica mai mare decat un urs standard. Eu astept la un cabrio sa fie viteza maxima mai mica decat un urs normal cu aceasi motor / cutie / diferential. Poate 10 - 15 km/ora. Nu gasesti undeva niste date de la BMW? Ce scrie in talon nu e neaparat si corect. Cel putin la masina mea nu prea are legatura cu realitatea.
si eu m-am gandit la faza cu aerodinamica,mai ales ca immi intra aer pe la gemuletul din spate si la viteza mare se comporta ca o parasuta.oricum tind sa cred ca e de la modificarea rapoartelor o data cu diff ul 3.46 ,ca prea era vivace pana acolo
316i
Jul 24 2007, 08:38 PM
Oricum se stie ca ursul are aerodinamica unei caramizi.
io'sŪ
Jul 24 2007, 11:55 PM
incearca sa iei si o compresie la motor

raportul 3,46 la un diff nu mi se pare cine stie ce de lung, eu personal mi-as indrepta atentia catre altceva pana la raportul din transmisie... consumabilele pe la motor (ulei, filtre, bujii...) apoi o compresie si daca toate astea sunt OK.. atunci discutam de rapoarte
ionusunt
Jul 25 2007, 02:29 PM
QUOTE (io`s @ Jul 25 2007, 12:55 AM)

incearca sa iei si o compresie la motor

raportul 3,46 la un diff nu mi se pare cine stie ce de lung, eu personal mi-as indrepta atentia catre altceva pana la raportul din transmisie... consumabilele pe la motor (ulei, filtre, bujii...) apoi o compresie si daca toate astea sunt OK.. atunci discutam de rapoarte
bujii....vechi
la fel si filtru de aer...le venea randul oricum.
io'sŪ
Jul 25 2007, 05:47 PM
pai ce mai stai.... si ce te mai mira ca nu trece masina de 200
ionusunt
Jul 25 2007, 05:49 PM
QUOTE (io`s @ Jul 25 2007, 06:47 PM)

pai ce mai stai.... si ce te mai mira ca nu trece masina de 200

ce bujii imi recomanzi?ngk sau denso ?sau altele ?
io'sŪ
Jul 25 2007, 05:56 PM
dupa cate imi aduc aminte, ultima data eu am pus bujii la masina asta, DENSO.. gica a fost ft multumit, stiu ca la un moment dat aveau ~40k km si inca mergeau (daca nu cumva sunt si acum)... asa ca poti pune si denso in afara de ngk, bosch mai putin, in functie de noroc si daca sunt facute in germany (nu CE sau italy sau spain)
316i
Jul 25 2007, 06:16 PM
In ETK spune BOSCH W8 LCR sau BOSCH W8 LPR. Cum a zis Io's cu bosch e cam la noroc, incearca denso sau cauta echivalentul pe NGK cel mai bine.
ionusunt
Jul 25 2007, 07:40 PM
QUOTE (io`s @ Jul 25 2007, 06:56 PM)

dupa cate imi aduc aminte, ultima data eu am pus bujii la masina asta, DENSO.. gica a fost ft multumit, stiu ca la un moment dat aveau ~40k km si inca mergeau (daca nu cumva sunt si acum)... asa ca poti pune si denso in afara de ngk, bosch mai putin, in functie de noroc si daca sunt facute in germany (nu CE sau italy sau spain)
alea de la gica sunt si acum. sa inteleg ca am niste bujii martir

le schimb cat de curand posibil si pun tot denso
io'sŪ
Jul 25 2007, 08:59 PM
QUOTE (ionusunt @ Jul 25 2007, 08:40 PM)

alea de la gica sunt si acum. sa inteleg ca am niste bujii martir

le schimb cat de curand posibil si pun tot denso
moaaammmaaa neneee...
cam cati km au? sa stim si noi.. asa de curiozitate
cred ca nici nu mai au electrod
316i
Jul 25 2007, 09:14 PM
Le vedem cand le da jos.
INTERCEPTOR
Jul 25 2007, 11:00 PM
daca le mai da jos si nu le mai tine un schimb,ai ideee cumva de filtru de benzina cand a fost schimbat ???
io'sŪ
Jul 25 2007, 11:29 PM
QUOTE (INTERCEPTOR @ Jul 26 2007, 12:00 AM)

.....ai ideee cumva de filtru de benzina cand a fost schimbat ???
da da.. buna intrebare, cred ca odata cu bujiile... atunci s-a facut o revizie mai generala la "cazan"
cati km poa' sa aibe.. nu prea multi... vre-o 50k ... poate si mai mult.. las' ca-l intreb eu pe gica !!!!!!
INTERCEPTOR
Jul 25 2007, 11:34 PM
am vb cu giga ieri de viteza maxima care o prinde ursu si de testele la care este supus.sa uitat lung si a raspuns sec.nu mai e masina mea.face ce vrea cu ea.deci nu il mai chinui si tu
io'sŪ
Jul 25 2007, 11:57 PM
parca il si vad .. cu privirea aia a lui .....
ionusunt
Jul 26 2007, 02:45 PM
INTERCEPTOR
Jul 30 2007, 09:53 AM
am venit aseara cu un seria 1 120d si este o masinuta incredibila.are cip tuning.si a prins aproape 240 .
ionusunt
Jul 30 2007, 12:34 PM
QUOTE (INTERCEPTOR @ Jul 30 2007, 10:53 AM)

am venit aseara cu un seria 1 120d si este o masinuta incredibila.are cip tuning.si a prins aproape 240 .
offtopic: oho

imi zisese mie florin83 ca e fasneatza rau de tot.de fapt e46ele lui gica e fugar mare si tot 2.0d este...imi imaginez piticania....
cati caluti cu cip cirip ?
ontopic: nu am mai dat in ea pe drumu asta spre mare asa de tare.oricum a mers bine,urmeaza bujii +filtru de aer+garnitura capac ax cu came sa le schimb.abia astept

:D:D:D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.