![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
tocmai m=am intors de la mare....cu masina asta nu am mers niciodata peste 200(si asta doar pana acolo si decelerare) deoarece nu am avut unde si nici ocazia sa prea ies cu ea.azi dimineata m-am intors de la mare ,si am putut sa merg mai mult timp cu 190-200kmh.la 200 kmh motorul era la 5000 rpm,cu piciorul aproape iesind din podea.pana la 200 motorul a tras f frumos si fara pauze si alte chestii neplacute,impresionant chiar pot sa zic...f liniar pana la 200...si atat
![]() tin sa mentionez ca diff ul nu e al masinii,este autoblocant de 320is (nu stiu ce raport are) ,iar la accelerare treaba sta in felul urmator : 1a 60 a2a 100 a3a 150 a4a 180 a5a 200 ..si gata.sa fie din cauza diferentialului ca provine de pe o masina in 4 cil sau motorul meu nu mai e in mintile lui (desi repet nu da dovada de asta...compoprtandu=se exemplar pana la viteza mai sus mentionata) ? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
inca ceva...320is...prinde viteza maxima in treapta a cincea, care e priza directa...cand dgh-ul avea motor de 2litrii IS, avea dif de 3,46, cutie cu 1 in jos si in vit 5 se ducea pe ceas 240 in 7000 rpm unde taia injectia...
![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 10:24 AM |