![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
bmw 524td 116 cai editie shaddowline an 1986 argintiu metalizat bine intretinut 206000km la bord
+ partea buna volan 3 spite de pe E34, scaune cu sustinere laterala, geamuri cu tenta verzuie, oglinzi electrice, inchidere centralizata, MP3 player Clarion, boxe JBL, interior curat si original, nu suna nimc la ea, VT valabil 05.2009 - mai putin buna mici pete de rugina care nu se vad la prima vedere, pompa ABS nu functioneaza(nu stiu de ce), plus o mica problema electrica(se aprind ledurile ce indica urmatorul schimb de ulei mai ales pe un drum cu denivelari, probabil ceva mufa nu face contact corect) Pret: 2300 E neg. -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
o poza cu interiorul te rog. are a/c?
-------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
o poza cu interiorul te rog. are a/c? Interiorul e perfect, f bine intretinut, azi am cumparat o instalatie de AC complet de pe alt E28, insa acum nu mai vand masina pentru ca am ajuns la concluzia ca nu are rost sa o dau in banii astia. Am sa o fac ca si pt mine...stofa are, masina e beton, bine inchegata, toata lumea se mira de faptul ca nu suna absolut nimic pe ea si cat de bine e intretinuta. Maine ma duc la mecanic sa-mi puna AC si am sa-i mai pun niste jenti misto pe 16", anvelope de 225/235 cumva am sa-i montez un intercooler si filtru de aer sport, un tratament pt motor Metabond, toba sport, schimb stofa(am sa imbrac tot interiorul in piele), discuri ventilate,am gasit si niste faruri noi pt fata, rezolv cumva cu pompa de ABS si gata. In final o sa am o masina tare, cu 150-180 caluti si undeva la 350 Nm. ![]() -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
montez un intercooler si filtru de aer sport, un tratament pt motor Metabond, toba sport, schimb stofa(am sa imbrac tot interiorul in piele), discuri ventilate,am gasit si niste faruri noi pt fata, rezolv cumva cu pompa de ABS si gata. In final o sa am o masina tare, cu 150-180 caluti si undeva la 350 Nm.
![]() [/quote] e buna ideea ta...asa probabil ar face orice posesor de diesel...dar mai gandestete si la chiulasa...care sincer se fisureaza relativ usor fata de altele...e pacat sa strici motorul daca e in apele lui...un intercooler ar merge...ca ii lungesti viata motorului... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th July 2025 - 09:37 AM |