![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Este un 316, 1.8 90CP. Il am din noiembrie 2005; l-am gasit pe autovit, am sunat si in cateva ore am plecat dupa el(noaptea) cu trenul la Sibiu, dimineata urmatoare l-am vazut si l-am luat acasa. Am dat nu foarte mult pe el(cam 2000), si mi-a pacut ca l-am luat simplu, fara pic de "tuning".
Cam asa arata cand l-am luat(cu exceptia rotilor pe care i le-am pus mai tarziu). -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Au urmat apoi cateva schimbari, cum ar fi:
-carburator Lada 1200 cu care masina se-ntelege excelent(am "prajit" masini care sar de 100CP) -alt set de jante -un spoiler spate Hartge -jambe groase si etrieri de 325 -punte spate cu discuri -arcuri H&R 35x35(doar) -amortizoare Monroe gaz(nu sport, inca) -un blocant 3,64 de ix pe care o sa-l montez odata cu noul motor(nu-l am inca)... cam asa arata acum(nu-i o diferenta vizibila, inca) Nu stiam ca au fost si coupe-uri pe carburatie. Ai tot 2BE sau e altceva? Nu stiu ce tip e; stiu ca m-a enervat atat de tare ca era sa vand masina. Defapt m-au enervat, c-am schimbat 3 carburatoare si tot n-am reusit sa scad consumul sub 15; ajunsesem la 18 cand am recurs la solutia carburator de Lada. This post has been edited by comisaru: Jul 10 2007, 09:10 PM -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 06:22 AM |