![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Am umblat la surubul de reglare a amestecului de la debitmetru in ideea sa vad cum se comporta.
Chestia e ca oricat de mult l-as strange (chiar la maximum) turatia motorului tot creste ! Este normal asa ceva ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Stiu de unde se face reglajul relantiului.
Din cate stiu eu, surubul de pe debitmetru regleaza amestecul de carburant (proportia lambda) la mersul in gol. So, daca strangi surubul peste limita, amestecul devine prea bogat, daca il slabesti prea mult, amestecul saraceste. Ambele situatii ar trebui sa se traduca, cel putin in teorie, prin scaderea turatiei motorului datorita arderii ineficiente. In sensul asta, am incercat sa vad care e punctul in care motorul merge cel mai bine la relantiu. Si tot strangeam la el, bucuros ca 'se simte' ca motorul merge mai bine. Dar am ramas gura casca cand am ajuns cu surubul la capat si motorul tot nu dadea semne ca ar vrea sa se opreasca. Cresterea de turatia a fost cam 2 - 300 rpm. Ma gandesc ca ori am facut vreo eroare in rationament ori e ceva in neregula cu motorul meu. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 02:46 PM |