![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Am umblat la surubul de reglare a amestecului de la debitmetru in ideea sa vad cum se comporta.
Chestia e ca oricat de mult l-as strange (chiar la maximum) turatia motorului tot creste ! Este normal asa ceva ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca surubul ala regleaza amestecul doar la relanti, cand cantitatea de aer care trece prin acel bypass poate sa reprezinte ceva raportat la aerul masurat, care trece prin clapeta.
Mi se pare logic ce spui acolo. Cand strangi surubul nu mai intra aer nemasurat in motor, tot aerul e masurat, deci injectia da benzina mai multa. Asa creste turatia. Vezi ca pentru reglarea turatiei de relanti exista alt surub, pe regulatorul de relanti, iar pentru reglarea amestecului trebuie sa umbli la tensionarea arcului care tine clapeta debitmetrului. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 11:52 AM |