![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Azi dimineata cand am bagat tr. I mi-a cârâit cam si cum nu as fi calcat ambreiajul complet.. Wtf, am zis, sa mai incerc o data: face la fel, e reproductibila problema
![]() De la ce ar putea fi? Am senzatia ca ambreiajul e cam obosit, dar nu face figuri, nu patineaza, acum de cand am montat iar elicea nu mai miroase a ambreiaj.. In ultimele luni (dupa ce am skimbat cilindrul de ambreiaj) mi s-a intamplat de vreo 2-3 ori sa ma trezesc dimineata ca apas ambreiajul si ramane jos; il ridicam cu vârful piciorului si isi revenea complet.. Ma gandesc sa fie tot cilindrul de vina, sa nu mai se apese complet ambreiajul din cauza lui? Sau e chiar de la ambreiaj? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Ma gandesc, daca era de la pompa de la pedala, nu ar fi trebuit sa agate si in treptele celelalte (3, 4, 5)?
Sper sa nu fie cutia.. desi cu 100E se rezolva ![]() Ma duc zilele astea la service, poate ii dau de cap.. -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 01:12 AM |