![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Azi dimineata cand am bagat tr. I mi-a cârâit cam si cum nu as fi calcat ambreiajul complet.. Wtf, am zis, sa mai incerc o data: face la fel, e reproductibila problema
![]() De la ce ar putea fi? Am senzatia ca ambreiajul e cam obosit, dar nu face figuri, nu patineaza, acum de cand am montat iar elicea nu mai miroase a ambreiaj.. In ultimele luni (dupa ce am skimbat cilindrul de ambreiaj) mi s-a intamplat de vreo 2-3 ori sa ma trezesc dimineata ca apas ambreiajul si ramane jos; il ridicam cu vârful piciorului si isi revenea complet.. Ma gandesc sa fie tot cilindrul de vina, sa nu mai se apese complet ambreiajul din cauza lui? Sau e chiar de la ambreiaj? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
verifica mai intai circuitul hidraulic, cutia nu ar trebui sa crape asa.. brusc, mai ales ca ai mai avut probleme la cilindru
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 01:26 AM |