![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
estimarea mea e cam la 3.000E ...
motorul pentru consortiul asta e "contradictia" - adica eu vin cu o idee, Sorin zice ca e imposibil, dupa care incepem sa ne documentam, argumentam, etc ... n-am tinut scorul, dar cred ca Sorin conduce detasat .... au fost si cazuri cind ne-am contrat puternic, discutind de lucruri diferite (ex: compresie efectiva/ rata de compresie; injectie directa/ injectie in capul supapei, etc ..) oricum, cel mai complicat mi s-a parut sa facem corelatia intre rata de compresie a motorului, turbina necesara pentru a obtine puterea scontata .. din calcule a reiesit ca la motorul M43TU - de 1895cmc, este necesara o rata de compresie de cca 8.0:1, cilindree de 1930cmc (prin "scobirea pistoanelor" - pistoane reverse dom), si o turbina GT28, 60trim, pentru a obtine o putere de cca 220CP/5.500rpm, si un cuplu de cca 360Nm/2.500rpm ... by the way: Sorin, am observat am putea folosi pistoanele stock de la M44 (ala de 1895cmc - de la care ma gindeam eu sa adaptez chiuloasa - si m-am lamurit dupa doua luni ca NU SE POATE) - eventual un set de pistoane forjate ... tind sa cred ca pistoanele de M44 asigura o rata de compresie mai scazuta - ca au doua scobituri in plus ... ar fi o chestie daca am gasi pe undeva dimensiunile exacte la pistoanele astea ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 08:25 PM |