![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Vreau sa reglez tachetii la motorul meu, tzacane destul de enervant si am o intrebare, e stupida dar e principala problema cu care ma confrunt
![]() Cum (cu ce) rotesc motorul ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
piulita de la rac nu se desface asa usor, poti sa invarti cu incredere chiar si cu bujiile puse
nu imi mai aduc aminte dar nu cred ca are filet invers ( sa nu spun vre-o prostie) am impresia ca iti trebuie o tubulara de 36 dar daca scoti bujiile cred ca poti sa rotesti si cu mana de volanta din fata, sau de fulia de la pompa de apa... te descurci tu !!! ![]() edit: a.. stii... distanta trebuie sa fie 0,3mm, dar daca ai uzura in axa/culbutori nu stiu daca o sa rezolvi ceva regland tachetii (la zgomot ma refer) -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
piulita de la rac nu se desface asa usor, Stiu, pe asta n-o desfaci decat cu ranga. Vorbeam de cea de la vascocuplaj, daca exista riscul sa se desfaca in timpul operatiei asteia. Stiu ca e mai sigur pe la rac dar n-am unde sa o salt pe rampa si nu prea am chef sa ma bag pe dedesupt ... ![]() a.. stii... distanta trebuie sa fie 0,3mm, dar daca ai uzura in axa/culbutori nu stiu daca o sa rezolvi ceva regland tachetii (la zgomot ma refer) E prima oara cand fac operatia asta si nu stiu inca in ce stare e axul/culbutorii. Si sunt vreau neaparat sa aflu in ce stare e conducta de ungere. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Stiu, pe asta n-o desfaci decat cu ranga. Vorbeam de cea de la vascocuplaj, daca exista riscul sa se desfaca in timpul operatiei asteia. Stiu ca e mai sigur pe la rac dar n-am unde sa o salt pe rampa si nu prea am chef sa ma bag pe dedesupt ... ![]() E prima oara cand fac operatia asta si nu stiu inca in ce stare e axul/culbutorii. Si sunt vreau neaparat sa aflu in ce stare e conducta de ungere. nici piulita de la vascocuplaj nu o sa se desfaca pt ca tu o sa invarti in sensul de rotatie al motorului (nu invers) si nu are cum sa se desfaca cat despre conducta de ungere, ai mare grija cum o montezi la loc, de multe ori am vazut la diverse masini pusa cu gaurile in sus ( ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 06:55 PM |