![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Vreau sa reglez tachetii la motorul meu, tzacane destul de enervant si am o intrebare, e stupida dar e principala problema cu care ma confrunt
![]() Cum (cu ce) rotesc motorul ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
piulita de la rac nu se desface asa usor, poti sa invarti cu incredere chiar si cu bujiile puse
nu imi mai aduc aminte dar nu cred ca are filet invers ( sa nu spun vre-o prostie) am impresia ca iti trebuie o tubulara de 36 dar daca scoti bujiile cred ca poti sa rotesti si cu mana de volanta din fata, sau de fulia de la pompa de apa... te descurci tu !!! ![]() edit: a.. stii... distanta trebuie sa fie 0,3mm, dar daca ai uzura in axa/culbutori nu stiu daca o sa rezolvi ceva regland tachetii (la zgomot ma refer) -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 06:59 PM |