![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
salutare
zilele trecute i-am imprumat masina unui prieten, si azi trebuia sa mi-o aduca inapoi, dar in schimb m-a sunat sa-mi spuna ca s-a aprins becul la ulei si ca nu a mai vrut sa mearga cu ea sa nu se duca motorul, si a tractato de pe autostrada pana in buc, acum el zicea sa ii spun eu de unde sa cumpere alta pompa (e vorba de un motor 2.0l din 82 in 6 pistoane injectie), eu unul habat nu am, stiti voi pe unde sa caut? eu maine dupa 1 ma duc pe la el sa vad care e treaba cu masina, sper sa nu fie alt ceva mai grav. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sa-mi dau eu cu parerea mea de neexperimentat, luand in considerare faptul ca zgomotul nu-i de la tachet. Daca hodorogeste nu-i de la tachet.
cel mai probabil ti s-a dus ceva in zona biela-vibrochen. Nu cred ca pompa are ceva. Pierzi presiune din cauza ca cel putin un cuzinet nu tine presiunea. Ori aveai un defect care astepta sa se agraveze ori cineva i-a dat blana ![]() Nu ma pricep, dar in situatia asta cred ca ai putea scapa cu baia data jos + inspectat si schimbat cuzinetii cu beleaua. Daca problema nu-i de la cuzineti trebuie sa desfaci mai multe, cu siguranta. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 09:37 PM |