![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dragii mei colegi de forum,
Chiar m-am saturat de incompetenti, am schimbat vreo 3 service-uri pana acum, si tot degeaba. Deci, aveam acel TREMURAT la relanti, de care nu scapam nice chip. Au identificat cei de la service cum ca ar scapa motorina si ar pierde presiune pe la un injector. Am cumparat saiba-injector de rigoare, si azi am schimbat-o. Face exact la fel, la fel de neregulat, adica cand mai tare, cand mai incet, cand deloc. Tremura in toata regula, si doar la relanti. Pentru a va face o idee, despre cat de tare tremura, imi danseaza uneori bateria, de 105 A, care e destul de grea, plus ca se simte si in volan si habitaclul masinii. Cauze precum: tampoane motor, sau mai stiu eu ce altceva, sunt elminate, totul sta foarte bine si fix si la locul lor. Deci am fost la 3 service-uri si nimic, nimeni nu a stiut despre ce e vorba. M-am saturat. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cel mai probabil n-au pus cureaau bine la loc, probabil e 1-2 dinti pusa gresit la una dintre rotile dintate... Am patit-o si eu la Audi (am umblat eu de multe ori la distributie, si mi s-a intamplat sa nu mai porneasca).
E nasol daca e motor cu interferenta (si cred ca orice motor diesel e) ca s-ar putea sa atinga supapele de pistoane si sa ti se indoaie niste supape (in cel mai fericit caz). Trebuie sa aiba mare grija la repere, daca n-au facut bine semne cand au dat cureaua jos (de obicei mecanicii nu se iau dupa repere, ci fac semne). -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 03:54 PM |