![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
stiu cum se face, dar nu-mi dau seama cum e posibil..
frana de pe spate nu tine chiar deloc? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
cred ca prost esti tu pt ca din cate vad sunt 2 3 pagini in care lumea iti cere explicatii cum reusesti sa dai burnout cu un e30 iX iar tu vi cu replici gen
QUOTE din frana, subtil si cu cap... pana rupi putin aderenta si cu masina turata in max. iar cu frana te joci dupa debreiere QUOTE ok ii dau pace ca voi le stiti pe ale voastre! dar este o mare diferenta intre posesor si cunoscator 4X4!
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 11:49 PM |