![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
stiu cum se face, dar nu-mi dau seama cum e posibil..
frana de pe spate nu tine chiar deloc? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
dust reinventezi legile fizicii... ca o masina sa faca burnout trebuie sa existe o forta care sa se opuna fortei de miscare a rotilor, la 4x4 singura forta ar fi inertia, dar care nu are cum sa dureze mai mult de 2-3 sec. daca vrei iti imprumut manualul meu de fizica de-a 12-a ca sa te convingi, ca inca nu l-am predat. oi da tu burnout dar nu cu toate rotile. ![]() cu a astfel de explicatie eu sugerez sa pastrezi manualul! ai mare nevoie de el! esti simpatic dar prost... imi pare rau -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
cu a astfel de explicatie eu sugerez sa pastrezi manualul! ai mare nevoie de el! esti simpatic dar prost... imi pare rau fara jigniri te rog frumos -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 03:33 AM |