![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
S-ar putea sa fac un drum afara in UE cu masina si am numere normale cu RO.Stie cineva ce acte trebuiesc pentru numerele noi cu UE la politia rutiera?pe site nu am gasit nimic!cer placutele cu numarele vechi?10x
-------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am pierdut degeaba cele 2 minute ca sa le deteriorez, politistul nici nu s-a uitat la ele
![]() Si gata, acum am numere noi, cu sigla UE "din fabrica". Mi-am amintit o faza tare de cand stateam la coada vineri la casierie: venise unul sa faca scandal, pe buna dreptate: comandase un numar tip A si unul tip B (A e cel normal, B e cel patrat). Cel de tip A era ok, cu sigla UE, dar cel de tip B era de tip vechi, cu steagul rosu-galben-albastru ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 06:44 PM |