![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
vreau sa schimb diferentialu si nu gasesc un lsd la un pret acceptabil
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
se duce si al tau, nu fortezi destul
![]() dar cand s-a dus nu mai e asa controlabila cum ar fi cu un lsd. sunt destul de scumpe cele de pe site-ul ala, dar ai avantajul ca poti sa iti faci tu cum vrei totul la el. raportul, locking ratio, etc.. daca te hotarasti sa-ti faci unul poti sa pui si unul mai scurt putin. 330 are 2.93, adica cam lung. nu o sa mai prinzi 250 (limitat), dar o sa ai suta in mai putin de 6.5 ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 03:54 PM |