![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
sal, la ceasurile mele nu imi indica temperatura apei si nu-mim ergea turometrul, asa ca mi-am luat alte ceasuri, astea in loc de 220 au 260 pe bord, acum eu am mai multe nelamuriri:
1 - daca ale mele aveau 220 si astea au 260 mai indica viteza corect? 2 - cu ale mele imi arata ca am 30 de litri de benzina, cu astea imi arata 40, nu e cam mare diferenta? care ar putea fi cauza? 3 - la astea pe care le-am laut de al 535 nu imi mergea consumul, asa caam schimbat motorasul ala sau ce naibi o fi cu ala de pe bordurile vechi, si consumul nu a scazut sub 20, inainte cred ca imi indica cat de cat corect consumul, ma gandesc ca o fi din cauza vitezometrului ![]() 4 - astea care le-am laut de pe 535 aveau si placuta cu becuri pt automata (aia pe care scrie P D N 1 2 3 ..) credeti ca influenteaza in vre-un fel absenta acelei placute? 5 - cu motorul cald imi arata ca sta la relanti la 6-700 turatii/min, e ok asa? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu normal sa scada nivelul. Probabil ai o mica scurgere pe undeva, de obicei sunt greu de detectat, pentru ca pica mai mult la mers, sub presiune, cand si temperatura in sistem e mare, deci apa iesita se evapora imediat.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:07 AM |