Help - Search - Members - Calendar
Full Version: pb ceasuri bord
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E28
enucos
sal, la ceasurile mele nu imi indica temperatura apei si nu-mim ergea turometrul, asa ca mi-am luat alte ceasuri, astea in loc de 220 au 260 pe bord, acum eu am mai multe nelamuriri:
1 - daca ale mele aveau 220 si astea au 260 mai indica viteza corect?
2 - cu ale mele imi arata ca am 30 de litri de benzina, cu astea imi arata 40, nu e cam mare diferenta? care ar putea fi cauza?
3 - la astea pe care le-am laut de al 535 nu imi mergea consumul, asa caam schimbat motorasul ala sau ce naibi o fi cu ala de pe bordurile vechi, si consumul nu a scazut sub 20, inainte cred ca imi indica cat de cat corect consumul, ma gandesc ca o fi din cauza vitezometrului unsure.gif
4 - astea care le-am laut de pe 535 aveau si placuta cu becuri pt automata (aia pe care scrie P D N 1 2 3 ..) credeti ca influenteaza in vre-un fel absenta acelei placute?
5 - cu motorul cald imi arata ca sta la relanti la 6-700 turatii/min, e ok asa?
georgem
QUOTE (enucos @ May 1 2007, 07:57 AM) *
1 - daca ale mele aveau 220 si astea au 260 mai indica viteza corect?

Da, ar trebui sa indice viteza corect.

QUOTE (enucos @ May 1 2007, 07:57 AM) *
5 - cu motorul cald imi arata ca sta la relanti la 6-700 turatii/min, e ok asa?

Da, cred ca e ok daca e motor in 6 cilindri. Si la mine tot asa sta.
enucos
QUOTE (georgem @ Jun 5 2007, 10:09 PM) *
Da, ar trebui sa indice viteza corect.
Da, cred ca e ok daca e motor in 6 cilindri. Si la mine tot asa sta.

mersi drinks.gif
bartro
QUOTE (georgem @ Jun 5 2007, 10:09 PM) *
Da, ar trebui sa indice viteza corect.
Da, cred ca e ok daca e motor in 6 cilindri. Si la mine tot asa sta.


Nu are alt diferential cu alt raport? Unde e sensor de viteze?
Apple
QUOTE (bartro @ Jun 7 2007, 12:08 AM) *
Nu are alt diferential cu alt raport? Unde e sensor de viteze?

corecta intrebare...
in mod sigur diferenta exista... iti va arata cu niste km in minus la viteza. biggrin.gif
trebuiesc ori reglate, ori un coding plug schimbat ca sa indice corect. Gandeste-te la faza cu consumul care clar a luat-o razna... senzorul de pe volanta si ala de rotatie a axului e clar diferit...

Turometrul va indica corect... in schimb vitezometrul si consumul never ever decat prin recalibrare sau coding plug schimbat.
Cat despre rezervor e absolut normal... pare-mi-se ca ala de pe 535 e alt material. tu ai de plastic si 535 are metalic sau invers... ... deci clar tot la recalibrare sau coding plug ajungi...
TiL
Eu stiam ca vitezometrul citeste din diferential, si orice diferential ai pune viteza va fi indicata corect, atat timp cat ambele diferentiale au fost gandite sa mearga cu aceleasi dimensiuni ale rotilor.

Bart a intrebat unde e senzorul de viteze, pentru ca la modelele vechi, cu care are ceva experienta, senzorul e pe cutie, deci prin schimbarea raportului diferentialului, dai peste cap indicatiile vitezometrului. Odata cu mutarea senzorului de pe cutie pe diferential, problema asta s-a rezolvat. singura problema mai e dimensiunea rotilor, pentru ca un E32 e gandit sa mearga cu roti ceva mai mari decat un E28, cred. deci daca reusesti sa schimbi diferentialele intre ele, o sa ai o abatere suplimentara de 5-10%. Zic suplimentara pentru ca masinile vin din fabrica cu abateri la indicatia vitezometrului.
enucos
in mare parte am rezolvat problemele cu ceasurile, am tot facut mutari intre ele si am ramas cu turometrul de 535, vitezometrul de 520, placa de baza cu temperatura apei si rezervorul tot de 520, singura problema care o mai am este ca nu imi indica temperatura la apa, deloc, fratimiu zice ca nu stiu ce s-a dezlipit de pe placa, un chip cu niste pini :-?? e posibil? daca schimb cu placa de baza de la 535 imi arata temperatura dar se duce la vale consumul, rezervorul si nu imi mai merge vitezometrul deloc.
sper sa nu fiarba motorul, ma uit mereu sa vad daca are apa, si sa nu iasa aburi, pana acum e ok:) app, e normal sa scada nivelul apei din vasul de expansiune?
TiL
Nu normal sa scada nivelul. Probabil ai o mica scurgere pe undeva, de obicei sunt greu de detectat, pentru ca pica mai mult la mers, sub presiune, cand si temperatura in sistem e mare, deci apa iesita se evapora imediat.
enucos
azi surpriza mare smile.gif) am complectat ca de obicei cu putina apa, si am plecat la drum, cand m-am intros am ridicat capota sa vad care mai e treaba pe acolo tongue.gif si surpriza!!! nivelul apei crescuse smile.gif) e adevarat ca a plouat putin, dar cat a plouat eram cu masina intr-un garaj (am schimbat filtrul de benzina biggrin.gif ) am intrebat si eu pe cineva mai cu experienta, si a zis ca e normal ca e sub presiune, asa e?
TiL
Nivelul apei creste de obicei putin cand motorul ajunge la 90 grade.
BykerBoy
aceasi problema o am si eu cu bordul nu-mi merge acul de consum , ala de temp apei (cand vrea el) si cel de la benzina imi arata cu 20 de l mai putin dar in schimb becul se aprinde la timp

ce as putea face sa imi functioneze corect indicatorul de la temperatura apei si cel de la consum ?
enucos
QUOTE (BykerBoy @ Jun 11 2007, 12:33 PM) *
aceasi problema o am si eu cu bordul nu-mi merge acul de consum , ala de temp apei (cand vrea el) si cel de la benzina imi arata cu 20 de l mai putin dar in schimb becul se aprinde la timp

ce as putea face sa imi functioneze corect indicatorul de la temperatura apei si cel de la consum ?

ai putea sa faci ca mine, sa cumperi alte ceasuri la care merge temperatura apei si consumul si indicatorul de rezervor sa le pui pe al tau, daca vrei eu pot sa-ti dau eu astea, dar nu stiu daca merge daca ai timp si esti dispus sa incerci ne intalnim si ti le dau, si vezi si tu poate reusesti sa le faci ceva
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.