![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
deci.am venit de la munca,a stat masina parcata o ora ,dupa care am coborat.am procedat astfel.am scos-o din viteze ,am pornit motorul cu ea in punctu mort,calc ambreiajul,dau a1-a,poc nu intra......stau ma gandesc ma panichez ca rpostul....inchid motorul,bag a1a cu motorul inchis,iar cu ambreiajul apasat,pornesc din nou,sa vad daca cupleaza ambreiajul...surpriza,masina nu pleaca in fata cum ma asteptam,semn ca ambreiajul merge .dau sa o scot dintr-a1a si scoate un zgomot de parca nu as fi avut ambreiajul calcat,dar iese,dau sa o bag la loc in a1a,calc ambreiaju,misc levieru spre a1a,nimic........dupa care opresc din nou..ma gandesc sa bag a1a cu ea pe loc dupa care sa incerc sa ridic ambreiaju sa vad daca pleaca..fac asta,bineinteles masina pleaca normal. am zis ok..o opresc ,pornesc din nou in N ,dupa care bag a1a si ple....pornesc,calc ambreiaju sa dau a1a,nimic...la fel....opresc din nou,dau a1a cu mot oprit,pornesc ,ridic ambreiajul,pleaca normal,dau a2a,nu tocmai usor dar din prima si fara caraieli,merg ce merg,dau a3a,merg dau a4a....ajung la semafor,pana aici totul foarte normal.scot masina din viteze ,era rosu,se pune verde,dau a1a...nu intra............opresc motorul,din nou dau a1a,pornesc,ridic ambreiajul si pleaca normal,dau a2a,a3a.......am tot mers si pe loc tot nu intra in viteze,doar in timpul mersului.ma opresc pe dreapta,acum 2 seri completasem f putin nivelul lichidului de frana.ma uit la nivel,eu crezand ca pierde,nivelul f ok la maxim.desfac capacul de la bidonasul cu lichid de frana,il pun la loc.ma duc in masina sa vad ce si cum......SURPRIZAAA ..totul merge normal...pornesc,si merge sa dai a1a a2a a3a toate cele....am mai facut cateva ture,perfect normal...am oprit si pornit motoru de ateva ori..totul ok
tin sa mentionez ca i-am si dat sa vad cum trage in tot acest timp ca m-am gandit si la discul de ambreiaj care are vreo 40 d mii de km..tragea de rupea ![]() DECI CE AR PUTEA FI ?eu ma gandeam ca poate nu e aerisit cum trebuie circuitul lichidului de frana...sauceva la cutie gen timonerie(desi nu cred ca prea sia revenit poc trosc la normal cum am desfacut si pus la loc capacul de la lichidu de frana.) VA ROG CINE POATE SAMI DEA O MANA DE AJUTOR MACAR TEORETIC IL ROG SA O FACA ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Nu stiu exact cum vine la tine dar cred ca ar trebui sa verifici si garniturile de la pompa/cilindru, eventual chiar sa le schimbi (daca se poate). Am avut probleme asemanatoare pe o alta masina (cu pompa de frana) si era din cauza garniturilor din pompa, una din interior era ciupita si scapa lichid pe langa ea. Din cauza scaparii asteia, pedala mergea in gol fara nici un fel de cursa utila iar nivelul de lichid se pastra constant in rezervor.
Ah, da, cand a inceput sa faca prima data, nivelul de lichid a scazut foarte putin, exact cu volumul necesar umplerii cilindrului pompei, pe urma era constant. ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 06:54 PM |